afixy Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august (endret) Hei Laget et flott dokument til jobbsøknad i LibdreOffice, som jeg konverterte til PDF. Har ikke original dokument lengre dessverre. Klipp og lim er vanskelig grunnet tekstbokser og overskrifter toppteks etc. Trenger nå redigere PDF-filen, men det viste seg være vanskeligere enn så. Finnes det noe gratis-program jeg kan enkelt redigere denne PDF-filen? Endret 4. august av afixy Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august Sitat How to edit PDF files: Open a file in Acrobat. Click on the “Edit PDF” tool in the right pane. Use Acrobat editing tools: Add new text, edit text, or update fonts using selections from the Format list. ... Save your edited PDF: Name your file and click the “Save” button. That's it. Google gav meg dette. Usikkert på hvor bra det er. Free trial på Adobe Acrobat. Eller denne: https://openpdf.com/lp/edit-pdf.html?account=678-774-5919&campaignid=20847546611&adgroupid=159540482314&keyword=edit pdf text&gclid=EAIaIQobChMI14rbhJvbhwMV-1iRBR2ZtAS8EAAYAyAAEgK0B_D_BwE&source=g&matchtype=e&location=1010915&caid=846852869&gad_source=1 Lenke til kommentar
afixy Skrevet 4. august Forfatter Del Skrevet 4. august Mannen med ljåen skrev (2 minutter siden): Google gav meg dette. Usikkert på hvor bra det er. Free trial på Adobe Acrobat. Eller denne: https://openpdf.com/lp/edit-pdf.html?account=678-774-5919&campaignid=20847546611&adgroupid=159540482314&keyword=edit pdf text&gclid=EAIaIQobChMI14rbhJvbhwMV-1iRBR2ZtAS8EAAYAyAAEgK0B_D_BwE&source=g&matchtype=e&location=1010915&caid=846852869&gad_source=1 Samme her, var inne på denne siden, måtte legge til kort-informasjon og informasjonsbrev og slikt for å fortsette. Slikt ønsker jeg ikke. Lenke til kommentar
afixy Skrevet 4. august Forfatter Del Skrevet 4. august Eller det aller letteste, konverter PDF til "Word" dokument - hadde kanskje vært det letteste? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august Ifølge litt mer googling kan LibreOffice redigere PDF. 2 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august (endret) 4 hours ago, Mannen med ljåen said: Ifølge litt mer googling kan LibreOffice redigere PDF. Enig med @Mannen med ljåen. Jeg åpnet nettopp en pdf-fil i LibreOffice Writer (min versjon LibreOffice 24.2.1.2, nyeste versjon er 24.2.5) og det gikk helt fint å redigere pdf-fila. Edit (klokka 18:04): Jeg åpnet ei pdf-fil fra LibreOffice Writer, men den endte opp med å bli åpnet i LibreOffice Draw! (Jeg la ikke merke til dette første gangen, var sikker på at jeg fortsattt var i Writer). Mulighetene for å redigere/endre i Draw er veldig begrenset i forhold til hva en kan gjøre i Writer. Det går med andre ikke helt fint å redigere i Draw. @afixy, jeg tror du fant den enkleste og kanskje best måten: først konvertere fila fra pdf til word, og deretter redigere dokumentet. Husk å ta vare på odt-fila neste gang Endret 4. august av gjest3 Edit og "helt fint" Lenke til kommentar
afixy Skrevet 4. august Forfatter Del Skrevet 4. august Mannen med ljåen skrev (8 minutter siden): Ifølge litt mer googling kan LibreOffice redigere PDF. gjest3 skrev (5 minutter siden): Enig med @Mannen med ljåen. Jeg åpnet nettopp en pdf-fil i LibreOffice Writer (min versjon LibreOffice 24.2.1.2, nyeste versjon er 24.2.5) og det gikk helt fint å redigere pdf-fila. Får åpnet PDF fila i LibreO, men ikke pokker om jeg får redigert eller skrevet/endret på noe (lastet ned OpenOffice ikke hell her heller) Lenke til kommentar
afixy Skrevet 4. august Forfatter Del Skrevet 4. august LØST! Enkelt og genialt! Opplasta dokument her https://pdf.wps.com/convert-pdf-to-word/ Åpne i libdreoffice redigere 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august Bra det finnes slike effektive løsninger. PDF er på mange måter litt samme ulla som å ende opp med en postscript-fil ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå