ProphetSe7en Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august Noen som har brukt en håndleddstøtte som er behagelig å ha på hvor skinnen ikke gnager inn i underarmen? Apotekene har stort sett kun en modell som jeg ikke synes var noe behagelig å ha på, så ønsker å høre erfaringer fra andre på gode og behagelige håndleddstøtte med skinne Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Jeg kjøpte en fra Enklere Liv for en del år tilbake. Merke Rebhand og synes denne fungerer godt Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 8. august Del Skrevet 8. august Enklere Liv har noen ja. Jeg brukte en fra DeRoyal (link under)men var også ment til å holde fingrene rette, fikk jo tilgang på denne fra fysioterapauten på Haukeland når jeg var innlagt der. Denne var særs god og behagelig men kan ikke se den på hjemmesiden deres, men er jo 18år siden. Så snakk med en fysioterapaut. Du kan jo og legge eller surre bomullsremser på hånden før du tar på den fra apoteket. https://www.deroyal.com/products/orthopedic/page/3/selections/aa21f32b-f34e-4b79-a800-fe21a9a187b2 Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå