MrLuni Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august Hva betaler folk for full kasko på Modell 3 AWD? Ikke performance. Full bonus 7+ år osv. 16k km Pris varier selvfølgelig, men gi meg gjerne en pekepinne. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august Det er vel bare å sjekke hos de ulike forsikringsselskapene det? Eventuelt bruk en samleside slik som: https://www.bytt.no/forsikring/bilforsikring Så er det vanlig å få mellom 10-20% avslag om man er totalkunde (bank, samler opp flere forsikringer hos samme selskap... medlem i ymse organisasjoner og lag). "Alle" bruker vel bombrikke, og dersom man bruker Flyt, får man f.eks. 16% avslag hos Gjensidige - som i tillegg utbetaler kundeutbytte, som dette året var på 11%. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august (endret) Betaler vell rundt tusenlappen for alt inkludert. Synes det er mye, betalte såvidt mer for Plaid. Men jeg har ikke sjekket rundt, men enter/insure my Tesla som jeg bruker i dag har pleid å være best på pris for min del. Edit: dette er inkludert ekstra ting og avgifter. Årspris for ansvar + kasko er 7391 Edit2: dette gjelder rwd! Endret 4. august av Salvesen. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august Tipper det er liten forskjell, betalte 11k året inkl trafikkforsikring osv på RWD, betaler noen lapper mer for Y Performance. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå