Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kimja666 skrev (10 minutter siden):

Høres ut som du jobber for ett inkasso selskap!

BMW var ett eksempel, akkurat som 3 roms leilighet, i forbindelse med at det er mange som går i denne fellen....i 20 årene.

Hvis du sier noe annet, så vet du lite, og har støtte fra rik familie....

Jeg kom med ett eksempel på hva mange i 20 årene opplever.

Jeg forstår veldig godt!!

Du er en grense for hva mennesker må lide seg gjennom når de hører på din politiske korrekthet.

Tror du ikke at jeg vet at en mobiltelefon blir dyrere når du får den igjennom Klarna.

12 måneder eller 24 måneder.

Det sier seg selv.

Vet du synes at jeg ikke har peiling på hvordan ting fungerer....

Men poenget mitt var å snakke, få sinnsro.

Og ikke en som tror at jeg har BMW og 3 roms leilighet .

Eksempler!! 

Gi fred og ha dine meninger om dette møkka temaet for deg selv.

 

 

 

Du er 20 år og bor i egen leilighet og har ny bil. Selv om du tilsynelatende er arbeidsledig. Du har ingenting å klage over. Jeg har vært ung en gang jeg også vetu. Men jeg hadde ingen ny bil og andre dyre ting. Det hadde jeg ikke råd til. Det var en periode over 2-3 år som jeg nesten ikke hadde råd til mat. 

Så jeg vet hvordan det er å ha dårlig råd. Det er vel en del av livet mange oss må igjennom. 

Når det er sagt så blir du nok missforstått (eller ikke) grunnet måten du ordlegger deg på i denne tråden. Et ufint og tildels dårlig polert ordspråk blandet med sinne får deg ikke akkurat til å virke veldig "voksen" 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser nå at du har jobb. Jeg mente jeg leste at du skrev du ikke hadde det, men da har jeg sikkert blingset veldig. 

men uansett, du har jobb, og fast inntekt. Da skal du jaggu meg ha mye gjeld hvis du får avslag på en telefon til 4.000 kroner... Du er ikke alene om å få endene til å møtes i ung alder. Men du har nå ny bil og et sted og bo. Drit nå i den telefonen. Kjøp deg en brukt telefon på Finn til du får penger til drømmetelefonen. 

Lenke til kommentar
BadCat skrev (3 minutter siden):

Hva er formålet med tråden egentlig? Er det hvordan man raskest mulig skal få lønnstrekk hos namsmannen?

Det er ikke meningen vi skal forstå det. Det er en del av spenningen. "Hva er det neste han skriver"- liksom... 😂

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Bjerknez said:

Du er 20 år og bor i egen leilighet og har ny bil. Selv om du tilsynelatende er arbeidsledig. Du har ingenting å klage over. Jeg har vært ung en gang jeg også vetu. Men jeg hadde ingen ny bil og andre dyre ting. Det hadde jeg ikke råd til. Det var en periode over 2-3 år som jeg nesten ikke hadde råd til mat. 

Så jeg vet hvordan det er å ha dårlig råd. Det er vel en del av livet mange oss må igjennom. 

Når det er sagt så blir du nok missforstått (eller ikke) grunnet måten du ordlegger deg på i denne tråden. Et ufint og tildels dårlig polert ordspråk blandet med sinne får deg ikke akkurat til å virke veldig "voksen" 

 

Ett ufint og tildels dårlig polert???

Er det ordboka som snakker?

Og ironi sjefen.

Du hadde ikke penger til mat i 2-3 år.

Høres alvorlig ut, håper du fremdeles har hår og alle tennene dine.

Du må bare begynne å spise, ellers begynner jeg å gråte "litt"

Lenke til kommentar
10 minutes ago, BadCat said:

Hva er formålet med tråden egentlig? Er det hvordan man raskest mulig skal få lønnstrekk hos namsmannen?

Er det der du får lønnstrekket ditt?

11 minutes ago, BadCat said:

Hva er formålet med tråden egentlig? Er det hvordan man raskest mulig skal få lønnstrekk hos namsmannen?

 

Lenke til kommentar
kimja666 skrev (4 minutter siden):

Ett ufint og tildels dårlig polert???

Er det ordboka som snakker?

Og ironi sjefen.

Du hadde ikke penger til mat i 2-3 år.

Høres alvorlig ut, håper du fremdeles har hår og alle tennene dine.

Du må bare begynne å spise, ellers begynner jeg å gråte "litt"

Har ikke så langt hår, men liker det kort så det er frivillig. Neste alle tennene er inntakt og er i god behold. Dette var dog 30 år siden. Ting ordner seg som regel når man blir eldre hvis man er litt smart økonomisk. Så meg bør du ikke bekymre deg for. Du har mer enn nok med deg selv 😂

Lenke til kommentar
18 minutes ago, kimja666 said:

Er det der du får lønnstrekket ditt?

 

Jeg handler ikke på kreditt, eller rettere sagt, det gjør jeg selvsagt fordi man får cashback og andre bonuser, men jeg handler for penger jeg har og betaler regninga hver måned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...