spaks Skrevet 2. august Del Skrevet 2. august (endret) Hei Kunne jeg fått noen meninger om hva denne laptopen er verdt hvis jeg la den ut for salg neste måned? https://www.komplett.no/product/1182207?noredirect=true Gå ut ifra at laptopen er i kjempe god stand, og at den primært har stått på en laptopstand med skjerm/tastatur/mus koblet til eksternt. Ingen bruksmerker på tastatur/touchpad eller skjerm. Det er små synlige merker rundt HDMI og displayport inngangene på laptopen fra alle til og frakoblingene som er gjort. Jeg vurderer og donere denne til min lillebror, men basert på verdien laptopen har så lurer jeg på om det kan være grunnlag for å selge denne og heller kjøpe en stasjonær maskin til han. Eventuelt spytte inn noe ekstra på siden fra meg/han Endret 3. august av spaks Lenke til kommentar
Magnus Rydningen Skrevet 2. august Del Skrevet 2. august Du linker til din ordre inne på Komplett så vi får ikke sett den, link direkte til produktsiden heller. 1 Lenke til kommentar
spaks Skrevet 3. august Forfatter Del Skrevet 3. august Magnus Rydningen skrev (På 2.8.2024 den 5:56 PM): Du linker til din ordre inne på Komplett så vi får ikke sett den, link direkte til produktsiden heller. Endret innlegget Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august (endret) Om den er 3 år og at nypris var ca 20000, så vil jeg tro at den er verd ca 10000 nå. Endret 10. august av Svein M 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Visst den er verdt 10K, så får du ikke en stasjonær som er bedre til den prisen. Må nok opp på rundt 15K bare for å få noe tilsvarende. 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Kan få en god stasjonær for 12000: https://www.komplett.no/product/1307024/gaming/gaming-pc/gaming-pc-stasjonaer/komplett-pc-advanced-gaming-a152-rgb 1 Lenke til kommentar
spaks Skrevet 10. august Forfatter Del Skrevet 10. august Svein M skrev (3 timer siden): Om den er 3 år og at nypris var ca 20000, så vil jeg tro at den er verd ca 10000 nå. Den er sirka 4 år, og kostet 32 500 ny "35 000" uten avslag Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august spaks skrev (1 time siden): Den er sirka 4 år, og kostet 32 500 ny "35 000" uten avslag En kan kanskje få 12000 nå. Regner med det er 1TB SSD. Lenke til kommentar
_R2D2_ Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Svein M skrev (4 timer siden): Kan få en god stasjonær for 12000: https://www.komplett.no/product/1307024/gaming/gaming-pc/gaming-pc-stasjonaer/komplett-pc-advanced-gaming-a152-rgb Ikke halv-gærent det der. Lenke til kommentar
spaks Skrevet 10. august Forfatter Del Skrevet 10. august Svein M skrev (2 timer siden): En kan kanskje få 12000 nå. Regner med det er 1TB SSD. 2TB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå