LilleG Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Mulig å legge til en fil som gjør XP Plata boot bar? Sann så jeg kan sette i XP Cd`n å velge "Starte opp med eller uten CD-rom" hater floppy. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Eventuellt gå i BIOS og forandre rekkefølgen på enhetene som booter i starten. Sett CD-ROMen til å boote før harddisken, så skal du se at den leser inn bootbare CD'r før den laster windows. Tror det står i en av de første menyene i BIOS. Hvis du ikke vet hva BIOS er foreslår jeg du leser manualen til hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Eller kanskje det er en kopiert CD som er kopiert på feil måte. Det holder ikke å bare kopiere filene. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Eller kanskje det er en kopiert CD som er kopiert på feil måte. Det holder ikke å bare kopiere filene. I såfall bør han bruke den originale CD`en han har! Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 I såfall bør han bruke den originale CD`en han har! Er mange som har lisens men som ikke har cd-en... Jeg har f.eks lisens på stort sett alt MS har laget av os (gjennom ntnu), og laster ned det jeg har lyst på fra nettet for så å skaffe cd-key gjennom skolen. a. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 XP-cd,n ER boobar. Det er bare å sette den i, og velge "Trykk en tast for å boote fra cd-rom" under oppstarten. Forutsatt at du har satt BIOS til å boote fra cd da så klart.... Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Når jeg lager ny Windows cd (slipstream av SP) så gjør jeg det ihvertfall på denne måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå