backtoback Skrevet 2. august Del Skrevet 2. august (endret) Hva med å plassere en "Til slutten av siden"-knapp (evt. "Gå til siste svar/innlegg"-knapp) øverst på siden for å komme seg raskt til siste svar/innlegg, tilsvarende "Tilbake til toppen"-knappen? Dette har kanskje vært diskutert/foreslått tidligere? Endret 25. august av backtoback Typos Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 25. august Forfatter Del Skrevet 25. august Jeg fant en løsning i innstillingene -- slo på "Ta meg til den nyeste kommentaren". Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Du kan trykke på rundingen (eller stjerna) til venstre for emnetittelen for å komme til første uleste innlegg. Du kan trykke på tidsangivelsen til høyre for emnetittelen (under brukernavnet for siste innlegg) for å komme til siste innlegg. Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 26. august Forfatter Del Skrevet 26. august @mobile999, takk for tipsene Innlogget: Tipsene dine (og mitt) fungerer fint. Ikke innlogget: Ingen av tipsene fungerer. Rundingen/stjerna vises ikke og klikker man på emnetittel/dato kommer man til første post. Ofte gidder jeg ikke å logge meg inn, men da mister jeg selvfølgelig en del nyttige funksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå