Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i august


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av det jeg har hørt av Saints Row 2022 sin utvikling så var det flere produsere som det gikk mellom der hvor det var noen som ville ha spillet være all out crazy slik de gamle og noen som ville ha det være veldig current day woke. Ble byttet retning om en annen nesten annenhver måned. Spillet endte opp med at det fikk ikke en skikkelig retning så det endte opp i ingenmannsland.. Selv Saints Row 3 og 4 syns jeg ikke på noen måte er kjempebra, men det satset på en ting. Å være underholdende.

Utpressing fra Sweet Baby Inc. Ja det er vel ikke noe nytt det. Dette er klipp av SBI sin CEO:

Er selv selvfølgelig medlem av SBI gruppen på steam og har allerede not recommended spill på ignore.
Her har du også ett klipp av Blackrock sin CEO:

At noen som helst skal tvinge inn endring er ikke greit.

Ingenting av det SBI har konsultert har gjordt spillene noe bedre. De siste 6-7 år så har kvinnelige modeller i spill bare blidd styggere å styggere å det har kommet ut at det igjen er for å gjøre dem mindre feminin for å få transepersoner å føle seg bedre. Mary Jane i Spider-Man 1. Runde feminine annsikttrekk. Spider-man 2, mannekjeve. Så kvinnfolk i spill bokstavelig talt ser mer ut som menn. Og hva i all verden skjedde med Aloy mellom første og andre Horizon spill? Spill som ville vært bra, ville vært bra uansett. Spill som hadde en sjanse om å være ok risikerer å miste identiten sin.

Står fortsatt på det jeg sa om at Concord og Dustborn ser ut som spill som burde vært gravd ned dypere enn E.T. Dypere enn dær igjen kan vi gjerne greve SBI og Blackrock.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster skrev (10 timer siden):

Av det jeg har hørt av Saints Row 2022 sin utvikling så var det flere produsere som det gikk mellom der hvor det var noen som ville ha spillet være all out crazy slik de gamle og noen som ville ha det være veldig current day woke. Ble byttet retning om en annen nesten annenhver måned. Spillet endte opp med at det fikk ikke en skikkelig retning så det endte opp i ingenmannsland.. Selv Saints Row 3 og 4 syns jeg ikke på noen måte er kjempebra, men det satset på en ting. Å være underholdende.

 

Så det du sier er at Saints Row ble et dårlig spill fordi det manglet en klar visjon og krangler innad i selskapet som gjorde at det ble dårlig. Jeg trodde spillet var dårlig fordi det var woke, men nå vil du plutselig endre på den historien. Helt greit for meg, jeg kommer til å sitere deg på dette.

 

Sitat

Utpressing fra Sweet Baby Inc. Ja det er vel ikke noe nytt det. Dette er klipp av SBI sin CEO:

Er selv selvfølgelig medlem av SBI gruppen på steam og har allerede not recommended spill på ignore.
Her har du også ett klipp av Blackrock sin CEO:

At noen som helst skal tvinge inn endring er ikke greit.

Så det å tvinge inn endring er eil. Helt greit om det er din mening, men samtidig ønsker du å tvinge gjennom endringer ved å boykotte spill gjennom å delta i en Steamgruppe. Dette er noe du innrømmer med stolthet så du ønsker jo faktisk å tvinge inn endringer. Du er bare mot det når det WOOOOOOOOKE og for det når det er anti-WOOOOOOKE. 

Så klart må vi ha lov til å tvinge inn endringer. Dette har jo gjort at enkelte utviklere har droppet always online, noen forferdelige mikrotransasksjoner og det har forbedret spill som ble lansert i en elendig tilstand.

Sitat

Ingenting av det SBI har konsultert har gjordt spillene noe bedre. De siste 6-7 år så har kvinnelige modeller i spill bare blidd styggere å styggere å det har kommet ut at det igjen er for å gjøre dem mindre feminin for å få transepersoner å føle seg bedre. Mary Jane i Spider-Man 1. Runde feminine annsikttrekk. Spider-man 2, mannekjeve. Så kvinnfolk i spill bokstavelig talt ser mer ut som menn. Og hva i all verden skjedde med Aloy mellom første og andre Horizon spill? Spill som ville vært bra, ville vært bra uansett. Spill som hadde en sjanse om å være ok risikerer å miste identiten sin.

 

Wokewokewokewokewoke. Veldig bra argumenter for hvorfor disse spillene er WUUUUUKE, men jeg spør deg følgende: Hva var det du sa om WOOOOOOOOOKE spill? Jeg gir deg en påminnelse.

Sitat

Sålangt så har de spillene som vi har sedd jakte etter woke trenden bare skutt seg selv i foten. Er åpenbart at spillere ikke er interessert i slike spill. 

Du påstår at de spillene som jakter WOOOOOOOKE skyter seg selv i foten, nå utdyper du hvorfor Horizon Forbidden West og Spider-Man 2 er WUUUUUUUUUUUUUKE. Disse spillene har gjort det bra så hvorfor stå så hardnakket på påstanden om at de skyter seg selv i foten? Spider-Man Miles Morales, Spider-Man 2, Horizon Forbidden West og Horizon Zero Dawn er jo alle spill som har fått et WOOOOOOKE stempel på seg og de har solgt godt. Det er ikke åpenbart for meg at spill som er "WOKE" gjør det dårlig fordi jeg har flere eksempler på spill som gjør det bra til tross for det stempelet. Beklager at jeg blander fakta inn i dine subjektive meninger. Jeg synes det virker som om at snakker for en liten gruppe som hater alt som er WOOOOOKE og ønsker endringer fordi du og dine ikke liker at dere ikke blir trange i buksene når dere ser kvinnelige spillkarakterer lenger. 

Sitat

Står fortsatt på det jeg sa om at Concord og Dustborn ser ut som spill som burde vært gravd ned dypere enn E.T. Dypere enn dær igjen kan vi gjerne greve SBI og Blackrock.

Så du ønsker egentlig ikke noen som helst ytringsfrihet? Om du ikke liker noe så skal det bort. Det er sjeldent jeg får høre noe dypere argument fra anti-WOOOOOOKE-gjengen og det ender alltid opp her. 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
rabler skrev:

De fullstendig hjernedøde konspirasjonsteoriene rundt Sweet Baby Inc er så kunnskapsløse at jeg har vanskelig for å skjønne hvordan selv idioter kan tro på dem.

Hvert spill SBI har tatt i er DOA, du må leve i en ideologisk ekkoboble for å ikke se det. Jeg har gamet siden DOS var OS, så jeg vet godt hvordan spill var før samfunnsdestruktiv ideologi ble pushet inn i spill. Ikke er jeg straight heller om du lurer på det.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
10 hours ago, Ravusy said:
On 8.8.2024 at 7:59 PM, rabler said:

De fullstendig hjernedøde konspirasjonsteoriene rundt Sweet Baby Inc er så kunnskapsløse at jeg har vanskelig for å skjønne hvordan selv idioter kan tro på dem.

Hvert spill SBI har tatt i er DOA, du må leve i en ideologisk ekkoboble for å ikke se det. Jeg har gamet siden DOS var OS, så jeg vet godt hvordan spill var før samfunnsdestruktiv ideologi ble pushet inn i spill. Ikke er jeg straight heller om du lurer på det.

Da har jeg gamet lenger enn deg så hersketeknikkene kan du stappe langt opp ræven. Jeg er uenig i både premisset og konklusjonen din.

Sweet Baby Inc står forøvrig for det helt motsatte av samfunnsdestruktive holdninger og om du tror alle spillene de har vært konsulenter på er DOA så er det nok du som lever i et ideologisk ekkokkammer. På tide å gå ut og ta litt på gresset.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Ravusy skrev (På 10.8.2024 den 2:11 AM):
rabler skrev (På 8.8.2024 den 7:59 PM):

De fullstendig hjernedøde konspirasjonsteoriene rundt Sweet Baby Inc er så kunnskapsløse at jeg har vanskelig for å skjønne hvordan selv idioter kan tro på dem.

Hvert spill SBI har tatt i er DOA, du må leve i en ideologisk ekkoboble for å ikke se det. Jeg har gamet siden DOS var OS, så jeg vet godt hvordan spill var før samfunnsdestruktiv ideologi ble pushet inn i spill. Ikke er jeg straight heller om du lurer på det.

Hvert spill de har tatt i er DOA? God of War Ragnarök, Spider-Man 2, Alan Wake II? Det er jo beviselig feil. Hvor hørte du dette? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Ravusy skrev (På 10.8.2024 den 2:11 AM):
rabler skrev (På 8.8.2024 den 7:59 PM):

De fullstendig hjernedøde konspirasjonsteoriene rundt Sweet Baby Inc er så kunnskapsløse at jeg har vanskelig for å skjønne hvordan selv idioter kan tro på dem.

Hvert spill SBI har tatt i er DOA, du må leve i en ideologisk ekkoboble for å ikke se det. Jeg har gamet siden DOS var OS, så jeg vet godt hvordan spill var før samfunnsdestruktiv ideologi ble pushet inn i spill. Ikke er jeg straight heller om du lurer på det.

rabler skrev (På 10.8.2024 den 1:05 PM):

Da har jeg gamet lenger enn deg så hersketeknikkene kan du stappe langt opp ræven. Jeg er uenig i både premisset og konklusjonen din.

Sweet Baby Inc står forøvrig for det helt motsatte av samfunnsdestruktive holdninger og om du tror alle spillene de har vært konsulenter på er DOA så er det nok du som lever i et ideologisk ekkokkammer. På tide å gå ut og ta litt på gresset.

Jeg har gamet siden å kaste mynt på veggen var dagens Fortnite, og jeg er enig med @rabler her. Jeg er forøvrig tidenes eldste gamer, så det er vanskelig å toppe den, dermed vinner jeg alle argument på gaming.

Hvilke samfunnsdestruktive ideologi har SBI ført med seg? Det eneste destruktive er konspirasjonteoriene mot SBI og motviljen til mer inkludering i underholdning.

Endret av AlpakkaMafakka
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...