bruker84 Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Går det ann? Hvordan gjør jeg det? Hva er egentlig en sky? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Dagfrid skrev (1 time siden): Hva er egentlig en sky? "Nettskyen eller bare skyen (fra engelsk cloud computing) er en betegnelse for alt fra dataprosessering og datalagring til programvare på tjenere («servere») i eksterne tjenerparker tilknyttet internett, også kjent som skytjenester." Kilde: Nettskyen – Wikipedia Ja det er mulig. Løsningen kan være avhengig av hvor mye data du ønsker lagret og om det bare skal være en backup eller mulig å spille av direkte uten å laste ned først. Lenke til kommentar
bruker84 Skrevet 1. august Forfatter Del Skrevet 1. august mobile999 skrev (3 timer siden): "Nettskyen eller bare skyen (fra engelsk cloud computing) er en betegnelse for alt fra dataprosessering og datalagring til programvare på tjenere («servere») i eksterne tjenerparker tilknyttet internett, også kjent som skytjenester." Kilde: Nettskyen – Wikipedia Ja det er mulig. Løsningen kan være avhengig av hvor mye data du ønsker lagret og om det bare skal være en backup eller mulig å spille av direkte uten å laste ned først. Er på en måte back up i tilfelle den eksterne harddisken krasjer. Forstår at på en sky så varer det evig? HI Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august (endret) Google Drive er en av de du kan bruke. 15GB er gratis, mens 100GB koster 239 per år, 2TB koster 1250 per år. Endret 1. august av Svein M Lenke til kommentar
bruker84 Skrevet 1. august Forfatter Del Skrevet 1. august Ok, så det er en app jeg må laste ned? Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august 8 minutes ago, Dagfrid said: Ok, så det er en app jeg må laste ned? Den appen er preinstallert på en Chromebook. Google Drive Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august (endret) Google drive er ferdig tilkoblet i filbehandleren i alle chromebooker. Hvordan går det an å ikke vite dette elementære når du har en chromebook? Endret 2. august av tflovik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå