Gå til innhold

Bungie sier opp over 200 ansatte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bubba477 skrev (7 minutter siden):

Bungie skulle fortsatt lagd Halo... Nå er vi her og alt de har er disse litt rare spillene som ikke trekker folk lengre. Synd da de var et studio med betydelig talent.

Ka jo håpe at 343 henter inn noen av de som ikke jobber der lenger. 

Lenke til kommentar
Dette her føler jeg går samme veien som bioware, ender opp med en ting de kan lage, og får ikke til så mye annet. Jeg mener å ha hørt at marathon ikke var spesielt varmt tatt i mot, de hadde noen "escape from tarkov" spillere som fikk det presentert for seg, og de var ikke imponerte. Dette var ryktene rund forrige oppsigelsesrunde, så ting kan ha endret seg.
Lenke til kommentar

Alltid trist med slike masseoppsigelser.

Jeg har ikke spilt Destiny eller oppfølgeren, men jeg viste ikke at dette spillet også brukte den Blizzard/Warcraft stilen du ser så mange steder. 20 år er lenge nok, jeg må si jeg virkelig gleder meg til denne grafikkstilen, og alt som ligner på den er sett på som like utdatert som trilobittene.

Lenke til kommentar
Mithridates VI skrev:

Jeg har ikke spilt Destiny eller oppfølgeren, men jeg viste ikke at dette spillet også brukte den Blizzard/Warcraft stilen du ser så mange steder. 20 år er lenge nok, jeg må si jeg virkelig gleder meg til denne grafikkstilen, og alt som ligner på den er sett på som like utdatert som trilobittene.

Hæ?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
CrabHabit skrev (På 3.8.2024 den 11:40 PM):
Mithridates VI skrev (På 3.8.2024 den 12:18 AM):

Hæ?

Hehe, jeg ble også nysgjerrig på dette utsagnet.

Lenke til kommentar
CrabHabit skrev (På 3.8.2024 den 11:40 PM):

Hæ?

Slik jeg tolker ham synes han Destinys grafikkstil er lik den man ser i Warcraft, og at han håper flere enn ham vil anse denne grafikkstilen som utdatert.

For øvrig må jeg erkjenne at jeg googlet trilobitt.

Lenke til kommentar
herzeleid skrev:

Har Bungie levert noe særlig mer enn Destiny serien de siste ti årene? 

Melket Destiny2. Husker jeg kjøpte det da det kom og kjøpte de 3 neste dlcene. Så gjorde de det f2play da datt jeg av hesten med rundt 3000 timer. Det er fantastisk skyte følelse, men følte meg litt ript off da det ble f2pay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...