Sozinho Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Trenger en solid, lett og kraftig (men samtidig stillegående) bærbar som holder noen år. Budsjett: Rundt 20 000 kroner, kan strekke meg litt om det er noe rett i overkant som er verdt det. Skjerm: 13 til 14-tommer. Ikke behov for touchskjerm. Minst Full HD. Viktig at skjermen ikke er veldig blank/reflektiv. Minne: 32GB eller mer. Mulighet for oppgradering er et pluss, men ikke et krav. Prosessor: Intel Core Ultra 7/9 eller lignende (eller tilsvarende fra AMD Lagring: 1TB SSD eller mer. Mulighet for oppgradering er et pluss, men ikke et krav. Tilkoblinger: Fint om det er en vanlig USB-A-port for bruk av minnepinner og lignende. Tastatur: ISO-oppsett (høy enter-tast) og bakgrunnsbelysning er et krav. Funksjonstastene må være fysiske, ingen touchgreier. Kamera: Må ha et kamera som er godt nok til nettmøter. Batteri: Lang batteritid er et pluss. Fint om det er mulig å bytte ut batteriet når det blir dårlig også. Lader: Må ha litt god lengde på kabelen slik at den kan legges ute av rekkevidde for kattene der jeg har maskinen til vanlig. Må også være mulig å kjøpe en ekstra lader så jeg slipper å dra frem den andre laderen når jeg flytte på meg / skal ut av huset. Byggemateriale: Fortrinnsvis aluminium eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå