Gå til innhold

Parkering på rasteplass ved Gardermoen


Anbefalte innlegg

The Avatar skrev (1 time siden):

Mitt forslag til løysing er å få til ei forutsigbarheit for dei som skal hente.

Mitt forslag er å fjerne de 7 gratis minuttene. Ta betalt fra første sekund for 15 minutter. Da insentiverer man ikke folk til å stoppe på motorveien, det koster da det samme uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Matsemann skrev (5 minutter siden):

Mitt forslag er å fjerne de 7 gratis minuttene. Ta betalt fra første sekund for 15 minutter. Da insentiverer man ikke folk til å stoppe på motorveien, det koster da det samme uansett.

Med den løsningen kommer vi tilbake dit vi var for noen år siden før syvminuttersregelen kom. Da var det kaos på avgang. I dag er det fin flyt der opp hvor alle drar like fort som de kommer.

Lenke til kommentar
FriskLuft skrev (2 timer siden):

Vel - de jeg har hentet har ringt meg og fortalt akkurat når de er klare for å hentes. De ringer selvfølgelig ikke før de er klare for henting - altså etter bagasjen er hentet og man har passert tollen. Er det kaldt står de rett innenfor og venter. 15 min fra man passerer tollen til man blir hentet er ikke en evighet. Mulig mange er bortskjemt? Jeg vet ikke, men alt går bedre med litt planlegging er min erfaring.

Det jeg tenker er at bensinstasjoner er for de som skal fylle bensin, og jeg var ikke kjent på Jessheim med hensyn til parkeringsregler, men har fått vite i tråden at det er enkelt å parkere der.

Jessheim vil få økt trafikk inn til byen. Det er på en måte ikke deres problem, eller bensinstasjonene i nærheten sitt problem at flyplassen ikke finner gode nok løsninger for kundene sine.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...