Gå til innhold

Fliptelefon til 3k


Anbefalte innlegg

  • muummi endret tittelen til Fliptelefon til 3k
Videoannonse
Annonse

Les denne: https://www.tek.no/test/i/WRK4bk/motorola-razr-40

Til 3400 kr tenker jeg du har gjort et ålreit kjøp. :) Imidlertid tenker jeg også at du kommer til å oppleve noe av det samme som jeg gjør med min Galaxy Flip 4: at den lille ytterskjermen er nyttig, men ikke nyttig nok, og at du ender opp med å åpne telefonen ganske ofte likevel. 

Jeg er veldig fornøyd med å kunne brette den sammen i lomma. Spesielt nå om sommeren da alt må i shortsen eller buksa. Jeg kommer nok til å fortsette med å kjøpe "flip" telefoner, og fremover blir det bare bedre nå som ytterskjermene har blitt større. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (2 minutter siden):

Tror også du vil bli fornøyd. Til den prisen virker det som et godt kjøp. Har selv Flip6 nå, og det er overraskende kjekt å kunne brette den i to slik at den blir liten og lett å oppbevare i lommen. Grattis 🙂

Kan jeg spørre om en ting med Flip 6? Kan du svare på meldinger direkte fra ytterskjermen? Dvs. kan du åpne tastaturet og skrive? SMS, Messenger, epost? 

Lenke til kommentar
:utakt skrev (9 timer siden):

Kan jeg spørre om en ting med Flip 6? Kan du svare på meldinger direkte fra ytterskjermen? Dvs. kan du åpne tastaturet og skrive? SMS, Messenger, epost? 

Virker ikke slik dessverre. Ville nok blitt en veldig liten skjerm også. Det er mulig å "tvinge" andre apper enn Samsung sine egne apper til å åpne, meg har ikke fått mange til å fungere enda. 

Endret av torbjornhb
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...