BFG-Hungbunny Skrevet 31. juli Del Skrevet 31. juli CrabHabit skrev: Ubisoft overrasker som vanlig og lager enda en tittel som ser ut til å bli fantastisk. Folk elsker å hate Ubisoft fordi det trender for øyeblikket. Synd tenker jeg. De bommer sjeldent og har vært kilden til en god del av mine favorittspill siste 10 åra Alt tynet Ubisoft får er velfortjent, de har ikke klart å gi ut et originalt konsept på mange mange år, så godt som alt de gjør er en oppussing av noe de har gjort tidligere bare langt i fra like godt gjennomført, så har vi fadesen som er Uplay som er blant de absolutt dårligste av dem alle og la oss ikke glemme hvordan de behandler kundene sine ved å gjøre spill folk har betalt penger for fullstendig uspillbare. 1 Lenke til kommentar
BFG-Hungbunny Skrevet 31. juli Del Skrevet 31. juli fwj__ skrev: Jeg skjønner at spillbransjen vil spy av gamere, bortskjemte drittunger som forhåndsdømmer alt nord og ned. Det er visse utviklere og utgivere som blir forhåndsdømt av en god grunn, Ubisoft er en av dem, når de gang på gang bruker den samme formelen om igjen og om igjen, gir ut middelmådige produkter fylt til randen med mikro transaksjoner. Tenker Ubisoft rett og slett bare må bevise at de faktisk kan, klarer de det så skal de få all kudos de fortjener, men inntil da så er det fortjent at de blir forhåndsdømt. 1 Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 31. juli Del Skrevet 31. juli Guybrush 3pwood skrev: Ubisoft har mange bra spill. The Division 1 og 2 fks er fantastiske. Jau, og det faktum at det er det samme studioet som står bak dette spillet er vel eneste grunn til at jeg ikke flatt ut ignorerer det. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 31. juli Del Skrevet 31. juli Star Wars Outlaws ser bra ut. Ubisoft har levert mange bra spill og dette står høyt på ønskelista sammen med Assassins Creed og Division 3. Jeg klarer fint å unngå å bruke penger på mikrotransaksjoner samt forhåndsbestillinger. Det sparer jeg riktig mange penger på. 2 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 31. juli Del Skrevet 31. juli (endret) Det er rundt 30% av brukere som kjøper med forhåndsbetaling og full pris, så 70% gjør det altså ikke. Har ikke tallene for hvor mange som benytter seg av mikrotransaksjoner, men tipper det er omlag det samme. Personlig skipper jeg glatt slike verdiløse ting, men bruker heller pengene på noe av verdi som f.eks en bra DLC med spillbart innhold. At Ubi gjenbruker ting som fungerer er helt normalt, men at de innoverer og videreutvikler ting skjer jo også. FPS f.eks er jo i stor grad en hovedformel, men det er jo laget ørten forskjellige spill over den lesten. Endret 31. juli av vidor 2 Lenke til kommentar
Evilworm Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Etter det siste krumspringet med The Crew så er lommeboka mi stengt for Ubisoft. Ser ingen grunn til å kjøpe enda et spill de kan stjele fra meg når det måtte passe dem. Dette spillet krever at du er online, og det vet i alle fall jeg hva betyr. Kanskje ikke neste år, eller året etter, men det kommer en dag når de stenger serveren og du ikke lenger kan spille spillet du har betalt mye for. De lager kule spill, det har jeg ingen problemer med å innrømme, men det hjelper så lite når de plutselig bare tar fra deg noe du har kjøpt. Blir som at du liker taxisjåføren din helt til han raner deg og tar pengene dine. Eller krever forhåndsbetaling og så slipper han deg av etter 100 meter. Sorry, men da tar jeg heller en annen taxi. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Gjelder ikke dette med alltid online nesten alle spill? Sjekka biblioteket mitt nå og det er ingen av dem som er offline.. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Auto Asmodeus skrev: Gjelder ikke dette med alltid online nesten alle spill? Sjekka biblioteket mitt nå og det er ingen av dem som er offline.. Har vært uten internet i flere dager og spiller ennå en del spill. Ikke alle som følger trenden. Lenke til kommentar
Corelight Skrevet 2. august Del Skrevet 2. august Gleder meg noe helt spinnvilt til dette! Selvsagt hjelper det å være hardbanka StarWars fan Blir det like heftig som Avatar og AC Mirrage (kvalitetsmessig) for min del så er jeg overbevist om at dette blir underholdene til de grader. Liker man ikke StarWars er det like greit å styre unna da det garantert også blir mye likt alt annet. 2 Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Jan Kristian skrev: 😂😂😂 Bedre en dere trodde? Måtte lage meg en bruker bare få å kommentere. Har nettopp sett gameplay og spillet ser så ekstremt dårlig ut! Grafikken er dårligere enn Valhalla, når man sniker seg rundt stormtroppers ser helt idiotisk ut. Dette spillet blir en stor stor flopp og fortjener terningkast 2 "Bedre enn vi trodde" kan også gi grunnlag for en toer, dersom det de trodde var en ener. Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Corelight skrev: Gleder meg noe helt spinnvilt til dette! Selvsagt hjelper det å være hardbanka StarWars fan Blir det like heftig som Avatar og AC Mirrage (kvalitetsmessig) for min del så er jeg overbevist om at dette blir underholdene til de grader. Liker man ikke StarWars er det like greit å styre unna da det garantert også blir mye likt alt annet. Problemet mitt er at jeg elsker Star Wars, men hater alt annet Ubisoft har gjort de siste 5 årene. Lenke til kommentar
AlpakkaMafakka Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august MomentousMomentum skrev (7 minutter siden): Corelight skrev (På 2.8.2024 den 1:50 PM): Gleder meg noe helt spinnvilt til dette! Selvsagt hjelper det å være hardbanka StarWars fan Blir det like heftig som Avatar og AC Mirrage (kvalitetsmessig) for min del så er jeg overbevist om at dette blir underholdene til de grader. Liker man ikke StarWars er det like greit å styre unna da det garantert også blir mye likt alt annet. Problemet mitt er at jeg elsker Star Wars, men hater alt annet Ubisoft har gjort de siste 5 årene. Jeg er i utgangspunktet enig, men jeg skal dømme dette som alt annet jeg dømmer av spill: vente på nok reviews til å se hvilken OpenCritic score den får og så skaffe den på rabatt senere. Nå for tiden er det vel bare 2-3 spillstudioer jeg stoler nok på til å skaffe spillet med en gang det kommer ut. Ubisoft er mot bunnsjiktet. Har en stor backlog så det blir ikke særlig vanskelig å vente. 1 Lenke til kommentar
SuperGiant Skrevet 26. september Del Skrevet 26. september Det er langt bedre enn forventet sier dere 😂 Hvor mye fikk dere betalt for å si det!! Spite 45minutter og refunderte den søppla. Jeg er så høyt opp i målgruppen på dette spillet men å bomme så hard er mei helt vilt å tenke på. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 26. september Del Skrevet 26. september SuperGiant skrev (24 minutter siden): Det er langt bedre enn forventet sier dere 😂 Hvor mye fikk dere betalt for å si det!! Spite 45minutter og refunderte den søppla. Jeg er så høyt opp i målgruppen på dette spillet men å bomme så hard er mei helt vilt å tenke på. Hei SuperGiant! Synd du ikke likte spillet. Bra du benyttet deg av muligheten til å refundere det. Tråden du kommenterer på her er knyttet til en sniktitt fra august – altså at vi fikk teste en liten del av spillet før slipp. Merk også at "bedre enn forventet" i denne konteksten bygger direkte videre på vår forrige artikkel om spillet, der vi var mer negative. Skribenten følte at spillet var bedre enn forventet da han fikk teste det. Anmeldelsen (som ble skrevet av en annen skribent kan du for øvrig lese her: https://www.gamer.no/artikler/et-godt-apen-verden-eventyr-som-kunne-turt-a-satse-litt-mer/517745 Vi får selvfølgelig ikke betalt for anmeldelsene våre. 1 1 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september (endret) Ubisoft har altså forstått på toppnivå at folk ikke aksepterer å få levert uviksomt crap (det Ubisoft kaller ultra-polish ) når de blar opp ekstra penger for å få gitte fordeler ref Star Wars: Outlaws Nå tar det vel bare 15 år før de skjer noe i praksis. Ubisoft har lært meg å aldri spille noe fra dem som er minst 6 mnd gammelt, slik at det har fått nødvendige patcher for å være feature-complete. Ja, Ubisoft, det er forskjell på basic feature-complete og ultra-pulish. Endret 28. september av vidor Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september 3 hours ago, vidor said: Ubisoft har altså forstått på toppnivå at folk ikke aksepterer å få levert uviksomt crap (det Ubisoft kaller ultra-polish ) når de blar opp ekstra penger for å få gitte fordeler ref Star Wars: Outlaws Nå tar det vel bare 15 år før de skjer noe i praksis. Ubisoft har lært meg å aldri spille noe fra dem som er minst 6 mnd gammelt, slik at det har fått nødvendige patcher for å være feature-complete. Ja, Ubisoft, det er forskjell på basic feature-complete og ultra-pulish. CEOs i spill bransjen har blitt nesten trumpien i deres løgner og ville fantasier. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september (endret) Ubisoft, dere skal få et fantastisk tips helt gratis, og det er ofte de enkle som er det beste. Lever kvalitet som folk kan stole på. Så enkelt er det. I alle fall ikke prøv å selg noe til ekstra dyr pris hvis det ikke virker. Bare legg til en et ekstra sjekk i quality assurance hvor det dere leverer til forhøyet pris faktisk fungerer med Day 1 patch. Dere kommer ikke til å lure meg til å tro på dere igjen. For det har dere alt for liten tillit, og jeg tror det er mange med meg. Edit: For de sin ikke er klar over det har Ubisoft fått grisejuling på børesen er er verdt ca 9% av toppnotering de hadde for "relativt" kort tid siden Endret 1. oktober av vidor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå