Gå til innhold

Sniktitt: Star Wars Outlaws


Anbefalte innlegg

CrabHabit skrev:
Ubisoft overrasker som vanlig og lager enda en tittel som ser ut til å bli fantastisk. Folk elsker å hate Ubisoft fordi det trender for øyeblikket. Synd tenker jeg. De bommer sjeldent og har vært kilden til en god del av mine favorittspill siste 10 åra
Alt tynet Ubisoft får er velfortjent, de har ikke klart å gi ut et originalt konsept på mange mange år, så godt som alt de gjør er en oppussing av noe de har gjort tidligere bare langt i fra like godt gjennomført, så har vi fadesen som er Uplay som er blant de absolutt dårligste av dem alle og la oss ikke glemme hvordan de behandler kundene sine ved å gjøre spill folk har betalt penger for fullstendig uspillbare.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fwj__ skrev:

Jeg skjønner at spillbransjen vil spy av gamere, bortskjemte drittunger som forhåndsdømmer alt nord og ned. 

Det er visse utviklere og utgivere som blir forhåndsdømt av en god grunn, Ubisoft er en av dem, når de gang på gang bruker den samme formelen om igjen og om igjen, gir ut middelmådige produkter fylt til randen med mikro transaksjoner. Tenker Ubisoft rett og slett bare må bevise at de faktisk kan, klarer de det så skal de få all kudos de fortjener, men inntil da så er det fortjent at de blir forhåndsdømt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:

Ubisoft har mange bra spill. The Division 1 og 2 fks er fantastiske. 

Jau, og det faktum at det er det samme studioet som står bak dette spillet er vel eneste grunn til at jeg ikke flatt ut ignorerer det.
Lenke til kommentar

Det er rundt 30% av brukere som kjøper med forhåndsbetaling og full pris, så 70% gjør det altså ikke. Har ikke tallene for hvor mange som benytter seg av mikrotransaksjoner, men tipper det er omlag det samme.

Personlig skipper jeg glatt slike verdiløse ting, men bruker heller pengene på noe av verdi som f.eks en bra DLC med spillbart innhold.

At Ubi gjenbruker ting som fungerer er helt normalt, men at de innoverer og videreutvikler ting skjer jo også. FPS f.eks er jo i stor grad en hovedformel, men det er jo laget ørten forskjellige spill over den lesten.

Endret av vidor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter det siste krumspringet med The Crew så er lommeboka mi stengt for Ubisoft. Ser ingen grunn til å kjøpe enda et spill de kan stjele fra meg når det måtte passe dem. Dette spillet krever at du er online, og det vet i alle fall jeg hva betyr. Kanskje ikke neste år, eller året etter, men det kommer en dag når de stenger serveren og du ikke lenger kan spille spillet du har betalt mye for.

De lager kule spill, det har jeg ingen problemer med å innrømme, men det hjelper så lite når de plutselig bare tar fra deg noe du har kjøpt. Blir som at du liker taxisjåføren din helt til han raner deg og tar pengene dine. Eller krever forhåndsbetaling og så slipper han deg av etter 100 meter. Sorry, men da tar jeg heller en annen taxi.

Lenke til kommentar
Gleder meg noe helt spinnvilt til dette! Selvsagt hjelper det å være hardbanka StarWars fan :) Blir det like heftig som Avatar og AC Mirrage (kvalitetsmessig) for min del så er jeg overbevist om at dette blir underholdene til de grader. Liker man ikke StarWars er det like greit å styre unna da det garantert også blir mye likt alt annet.
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Jan Kristian skrev:

😂😂😂 Bedre en dere trodde? Måtte lage meg en bruker bare få å kommentere. Har nettopp sett gameplay og spillet ser så ekstremt dårlig ut! Grafikken er dårligere enn Valhalla, når man sniker seg rundt stormtroppers ser helt idiotisk ut. Dette spillet blir en stor stor flopp og fortjener terningkast 2

"Bedre enn vi trodde" kan også gi grunnlag for en toer, dersom det de trodde var en ener.
Lenke til kommentar
Corelight skrev:
Gleder meg noe helt spinnvilt til dette! Selvsagt hjelper det å være hardbanka StarWars fan :) Blir det like heftig som Avatar og AC Mirrage (kvalitetsmessig) for min del så er jeg overbevist om at dette blir underholdene til de grader. Liker man ikke StarWars er det like greit å styre unna da det garantert også blir mye likt alt annet.
Problemet mitt er at jeg elsker Star Wars, men hater alt annet Ubisoft har gjort de siste 5 årene.
Lenke til kommentar
MomentousMomentum skrev (7 minutter siden):
Corelight skrev (På 2.8.2024 den 1:50 PM):
Gleder meg noe helt spinnvilt til dette! Selvsagt hjelper det å være hardbanka StarWars fan :) Blir det like heftig som Avatar og AC Mirrage (kvalitetsmessig) for min del så er jeg overbevist om at dette blir underholdene til de grader. Liker man ikke StarWars er det like greit å styre unna da det garantert også blir mye likt alt annet.

Problemet mitt er at jeg elsker Star Wars, men hater alt annet Ubisoft har gjort de siste 5 årene.

Jeg er i utgangspunktet enig, men jeg skal dømme dette som alt annet jeg dømmer av spill: vente på nok reviews til å se hvilken OpenCritic score den får og så skaffe den på rabatt senere. Nå for tiden er det vel bare 2-3 spillstudioer jeg stoler nok på til å skaffe spillet med en gang det kommer ut. Ubisoft er mot bunnsjiktet.

Har en stor backlog så det blir ikke særlig vanskelig å vente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...