Gå til innhold

Sniktitt: Star Wars Outlaws


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

😂😂😂 Bedre en dere trodde? Måtte lage meg en bruker bare få å kommentere. Har nettopp sett gameplay og spillet ser så ekstremt dårlig ut! Grafikken er dårligere enn Valhalla, når man sniker seg rundt stormtroppers ser helt idiotisk ut. Dette spillet blir en stor stor flopp og fortjener terningkast 2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Ubisoft overrasker som vanlig og lager enda en tittel som ser ut til å bli fantastisk. Folk elsker å hate Ubisoft fordi det trender for øyeblikket. Synd tenker jeg. De bommer sjeldent og har vært kilden til en god del av mine favorittspill siste 10 åra
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
6 minutes ago, CrabHabit said:

Ubisoft overrasker som vanlig og lager enda en tittel som ser ut til å bli fantastisk. Folk elsker å hate Ubisoft fordi det trender for øyeblikket. Synd tenker jeg. De bommer sjeldent og har vært kilden til en god del av mine favorittspill siste 10 åra


Hvorfor skulle folk hate det om det var så bra?

Personlig synes jeg ikke spillet SER så dårlig ut som folk påstår, men gameplay ser kjedelig og vanilje ut og scriptet ser dårlig ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
14 minutes ago, CrabHabit said:

Ubisoft overrasker som vanlig og lager enda en tittel som ser ut til å bli fantastisk. Folk elsker å hate Ubisoft fordi det trender for øyeblikket. Synd tenker jeg. De bommer sjeldent og har vært kilden til en god del av mine favorittspill siste 10 åra

Mange grunner til å være kritisk til Ubisoft.

Spill lagd på en utrolig repetitiv formel. Mikrotransaksjoner. Gameplay med vilje laget treigt og kjedelig for å så selge XP boosts i et singleplayer spill for å utnytte nettopp at spillet har en kunstig treig progression. Missbruk av arbeidere og aktiv beskyttelse av misbrukere fra høyeste hold.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (11 minutter siden):

Hvorfor skulle folk hate det om det var så bra?

Har sett flere folk prøve spillet og sålangt ikke sett noen som har sagt noe negativt om det.

Noen har til og med sammenlignet det med fantastiske spill slik som rdr2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, Jan Kristian said:

😂😂😂 Bedre en dere trodde? Måtte lage meg en bruker bare få å kommentere. Har nettopp sett gameplay og spillet ser så ekstremt dårlig ut! Grafikken er dårligere enn Valhalla, når man sniker seg rundt stormtroppers ser helt idiotisk ut. Dette spillet blir en stor stor flopp og fortjener terningkast 2

Måtte få meg en bruker for å kommentere denne totalt ubrukelige kommentaren 😂😂😂 Med såpass klar og bibelsk tale om spillets fremtid, burde du seriøst kontakte Åndens makt for en gjesteopptreden. Ja, hvis det ikke er fordi det er kvinnelig hovedperson, woke og blablabla da. Det er likevel en sjanse for at Lilli Bendriss hjelpe med å drive ut demonen i deg så verdt å prøve

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
quigonjr skrev (20 minutter siden):

Måtte få meg en bruker for å kommentere denne totalt ubrukelige kommentaren 😂😂😂 Med såpass klar og bibelsk tale om spillets fremtid, burde du seriøst kontakte Åndens makt for en gjesteopptreden. Ja, hvis det ikke er fordi det er kvinnelig hovedperson, woke og blablabla da. Det er likevel en sjanse for at Lilli Bendriss hjelpe med å drive ut demonen i deg så verdt å prøve

Sier han som skriver sin tredje kommentar her inne på Gamer..... Om ikke tallene lyver da.
image.thumb.png.c020bf478ad3eb3599a644e5d30c91a9.png

Endret av Guybrush 3pwood
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, fwj__ said:

Jeg skjønner at spillbransjen vil spy av gamere, bortskjemte drittunger som forhåndsdømmer alt nord og ned. 


Du tror ikke kanskje AAA-studioene og særlig Ubisofts egen oppførsel og produkter har noe med det å gjøre?

Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me. Hvor mange ganger har Ubisoft lurt oss nå egentlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
50 minutes ago, Brother Ursus said:


Du tror ikke kanskje AAA-studioene og særlig Ubisofts egen oppførsel og produkter har noe med det å gjøre?

Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me. Hvor mange ganger har Ubisoft lurt oss nå egentlig?

Ubisoft har aldri lurt meg.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
fwj__ skrev:

Jeg skjønner at spillbransjen vil spy av gamere, bortskjemte drittunger som forhåndsdømmer alt nord og ned. 

Bra. La oss håpe de hiver inn årene og finner seg noe annet å gjøre, for makan til repetitivt makkverk de store AAA utviklerne spyr ut ...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...