RolloThomasi Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Her er mitt nylig ankomne problem: Når jeg skal starte programvaren til lydchippen på hovedkortet mitt (NF7-S), kommer det først opp en melding om at en "unsupported operation was attempted", og så kommer programmet fram, men den første tabben (Hovedmeny) er helt blank. Siste Nforce drivere er installert, og jeg har nettopp reinstallert windows, men får samme feilmelding. Dette problemet var ikke her i går. Har klokka ned i forbindelse med reinstallasjonen av windows. Servicepack 1 er installert også. Hovedkortet er altså et Abit NF7-S V2.0. Mens jeg venter på hjelp prøver jeg å installere windows på nytt, enda en gang. edit: Tar og oppdaterer biosen først óg. edit2: Windows XP var det, ja. Endret 16. januar 2004 av RolloThomasi Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 hvilken windows har du? Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Nå virker det igjen, hvertfall... Merkelige greier. Var akkurat like flink til å omstøvle når den spør om det, som forrige gang... Jaja, får vel være glad til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå