Snooper Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli Heisan jeg er en gutt på 19 Som nylig startet med trening og ville teste preworkout og begynte å få eksem hva kan dette være, den ekstra energien er en veldig god boost i treningen, så kommer det elveblest dagen etterpå, noen som vet hva årsaken til dette er? Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Kanskje du er allergisk mot noen av ingrediensene. Lenke til kommentar
Phantom Software Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Kjøp noe rent bcaa-pulver og kreatin-pulver og bland det ut i det du vil om du trenger en pre-workout i stedet for de ferdige blandingen med masse rare ingredienser i. 1 Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august Koffein og sukker holder som regel i massevis. Kaffe/colablanding er velkjent blant eliteutøvere. Lenke til kommentar
kote Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august Enig med Powertrainer. Jeg brukte PWO i noen uker, og det kriblet i hele kroppen i timesvis etterpå. En kløe som var umulig å klø bort. Greit nok, jeg pushet meg selv litt mer. Men adrenalinrushet var enormt, og jeg leste om folk som kræsjer fordi PWO har føkka opp hormonsystemet. Så vær forsiktig. Når jeg skal trene etter jobb drikker jeg en stor kopp kaffe og spiser noe sjokolade, kjeks, frukt en halvtime før. Drikker mye vann. Da er det lett å komme i gang, og jeg foretrekker å finne motivasjonen "naturlig" uten å være fyrt opp på en energibombe. Tror det er lett å bli avhengig av de sakene, fordi man blir vant til ekstrem ytelse. Bruk det forsiktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå