The Very End Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli (endret) God morgen godtfolk! Som tittelen never, interessert i å ettermontere lys (ambient) med beina og langs dør via dashbord. Tenkte en helt enkel led-lysstripe for sistnevnte og mulig det samme eller enda enklere rundt beina. Som en mann med 10 tommeltotter er det uaktuelt å ødelegge bilen med min udugelighet Så derfor, hvem kan gjøre slikt på Sørlandet? Har noen erfaringer eller aktører de anbefaler? Bilen det er snakk om er en Ford Mach E. Et konkret eksempel på hvordan det kan se ut er lagt til under. Endret 30. juli av The Very End Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. august Del Skrevet 2. august Som en MANN må jeg si at dette høres ganske tåpelig ut, men jeg har selvsagt vært der jeg også! 😉 På 80-90 tallet kalte vi det "Horelys" men var langt mindre avansert. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. august Del Skrevet 2. august Jeg vil tro sjapper som Bilradiospesialisten, Planet hifi, bilkomponenter etc er noen av aktørene som kan gjøre slikt. Dog ingen peiling på om disse er på sørlandet. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. august Del Skrevet 2. august Eller kanskje Ekstralys? Vi er Ekstralys | Kjøp Fjernlys | Kjøp Arbeidslys | Kjøp Varsellys | Alt av lys til din bil, maskin eller båt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå