sluffy Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Filmmusikk (Thomas Newman, Hans Zimmer, Clint Mansell osv), Rock (alt med fart i), samt litt av Everlast og Metallica, i tillegg til alt av gammel musikk. Everlast er digg.. dvs. de roligere låtene deres. "What it's like" er vel definitivt en av de sangene jeg har hørt mest på i mitt liv. everlast er kul, han har et budskap i sangene og så høres de rett og slett bra ut... men hvilken sjanger er det egentlig, blues??? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Kan definere det som blues-rap/rap-blues eller no sånt. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Power metal for det meste Mye annet også, bare det er bra Men ikke Dance/Trance, argggghhhhh nå kommer vondsinnet over meg igjen... Plukke opp hagla og skyte en 14 åring nå! Til dere som liker Dance/Trance: Ikke ta det personlig, det er bare min mening. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg vet ikke om jeg liker den, men jeg holdt på å dø av latter da jeg hørte denne her. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Døde den her helt? Lenke til kommentar
kag Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Tror det er lettere for meg å si hva jeg ikke liker. Musikk er uansett en stevningssetter. Musikk er musikk. Men jeg hører mye på det. Nesten et narkotikum. Er vel kanskje derfor jeg begynte å spille gitar. Samt jeg liker å synge. Men hvis jeg skal liste opp noen kategorier så må det bli Rap Punk/Punk-rock Rock RnB Soul Pop Jazz Blues Cappella Grunge .... dog, jeg føler jeg glemmer noe. Listetoppen min, for de siste seks månedene, tror jeg må være; 1. Pearl Jam 2. Smashing Pumpkins 3. Crash Test Dummies 4. Live 5. U2 6. Mary J. Blige 7. Alanis Morissette 8. Amanda Marshall 9. Sherly Crow 10. The Cranberries 11. The Corrs 12. Chopin 13. Linkin Park 14. Nickelback 15. The Beatles 16. Dire Straits 17. Blur 18. Oasis 19. The Who 20. Natalie Imbruglia 21. Tre Små Kinesere 22. Dum Dum Boys 23. Eminem 24. Aaliyah 25. 2Pac 26. Peter Gabriel 27. Robbie Williams 28. Billy Joel 29. Ozzy Osbourne 30. Marilyn Manson Men dog skrevet i tilfeldig rekkefølge. Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Liker nok best Black metal, men hører mye på zeppelin, Frank Zappa, Jethro Tull, Hendrix, osv. Har alt mulig fra Bethowen til Dimmu i samlinga. Rock, opera, punk... spiller ingen rolle så lenge det er bra musikk Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Rock, opera, punk... spiller ingen rolle så lenge det er bra musikk er helt enig i det! kul avatar du har Dani Filth Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jepp. Jeg er en stor fan av CoF Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 har ikke hørt så mye på CoF, men jeg synes at Cruelty Brought Thee Orchids er knalltøff Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hører på det meste som er hardt ... mest power- og "viking"metal Dimmu, Enslavement of Beauty, Windir osv, pluss tha almighty masters: IRON MAIDEN!! *tilbe* Lenke til kommentar
Crack Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Crack Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Crack Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 -Your a cock-what your listing to? -I think rock så morsomt............................. - uansett, trance knuser all annen musikk her på jorden..!!!!!!! nope, men det er din mening og den respekterer jeg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 -Your a cock-what your listing to? -I think rock så morsomt............................. - uansett, trance knuser all annen musikk her på jorden..!!!!!!! Du gjør ditt beste for å leve opp til bildet, ser jeg. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 -Your a cock-what your listing to? -I think rock så morsomt............................. - uansett, trance knuser all annen musikk her på jorden..!!!!!!! Du gjør ditt beste for å leve opp til bildet, ser jeg. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Rock er kjernen og '68 -'76 er kjerne-perioden Elton John er kjernen, men tidsperioden var riktig Ellers hører jeg på Norsk: * Kaizers (Norges beste artist/gruppe) * Turbonegro (Hobbit motherfuckers all the way) * Popium (Norges beste pop-gruppe) * Punk (hører myye på disse artistene): * Bad Religion * New Found Glory * Mest * Rancid (setter den her, jeg, selv om det egentlig kan kalles ska) * Good Charlotte-----| * Green Day-----------|-- Deres tribute til 11. September (The Innocent) er en av verdens beste sanger. Definitivt * Goldfinger-----------| * Ellers: * Metallica (littegrann) * The Darkness (ikke så mye her hjemme, men har ikke noe i mot musikken deres) De jeg kom på i farta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå