Gå til innhold

hvilken musikk type liker du best?

LilleG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det meste av god rock... (Á la Coldplay, Jimi Hendrix, Foo Fighters, Electrix Six

Metal (Maiden, Metallica, In Flames, Dark Tranquillity, The Darkness, Dope osv... :D)

Rap (B.I.G, Big Pun, Jay-Z, Dre, Outkast, DMX, Deltron 3030 +++)

Hmm liker mye mer musikk og innen jazz og annet, men det der var hovedgreiene :)

Lenke til kommentar
hører det meste på den tyngre siden av musikk skalaen, dvs. stort sett det som har hard, tung, heavy, goth, death, metal, osv... i navnet... men deathmetal blir det ikke så masse av

Få tak i noe Cannibal Corpse og les tekstene ;) Da blir det MASSE death framover vil jeg tro. Om du da ikke er av den lettskremte typen :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Filmmusikk (Thomas Newman, Hans Zimmer, Clint Mansell osv), Rock (alt med fart i), samt litt av Everlast og Metallica, i tillegg til alt av gammel musikk.

Lenke til kommentar
hører det meste på den tyngre siden av musikk skalaen, dvs. stort sett det som har hard, tung, heavy, goth, death, metal, osv... i navnet... men deathmetal blir det ikke så masse av

Få tak i noe Cannibal Corpse og les tekstene ;) Da blir det MASSE death framover vil jeg tro. Om du da ikke er av den lettskremte typen :p

har et par cd'er av de... og jeg har lest tekstene ja....

koselige de, serlig når man bruker de i skole oppgaver :)

Lenke til kommentar
Filmmusikk (Thomas Newman, Hans Zimmer, Clint Mansell osv), Rock (alt med fart i), samt litt av Everlast og Metallica, i tillegg til alt av gammel musikk.

Everlast er digg.. dvs. de roligere låtene deres. "What it's like" er vel definitivt en av de sangene jeg har hørt mest på i mitt liv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...