Döden Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Metal. (Thrash - Skrevet riktig?) \m/ Og pipelyder (kjent som trance) kan brenne i helve*te! Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Metal. (Thrash - Skrevet riktig?) \m/ Trash Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Metal. (Thrash - Skrevet riktig?) \m/ Trash Thrash, frøken dings. Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Metal. (Thrash - Skrevet riktig?) \m/ Trash Thrash, ****** dings. Ok, forhørt meg litt, virker som om begge er riktig, men Thrash mest riktig. Bøyer meg i støvet. Endret 16. januar 2004 av music-pilot Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Rock er kjernen og '68 -'76 er kjerne-perioden ellers alt som faller i smak fra (ur)klassisk til space.. Lenke til kommentar
Frøken Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Svensk pop fra 70-tallet og køntri fra 50-tallet. Jeg har ikke et liv Egentlig liker jeg bare god musikk og det varierer jo inni hodet.. :s Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Metal (thrash, speed, heavy, black, prog) Rock Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Metal(heavy,black), Rock Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Det meste av god rock... (Á la Coldplay, Jimi Hendrix, Foo Fighters, Electrix Six Metal (Maiden, Metallica, In Flames, Dark Tranquillity, The Darkness, Dope osv... ) Rap (B.I.G, Big Pun, Jay-Z, Dre, Outkast, DMX, Deltron 3030 +++) Hmm liker mye mer musikk og innen jazz og annet, men det der var hovedgreiene Lenke til kommentar
carnage Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 old school black metal, windir og death... Lenke til kommentar
Buddah Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Rock Pop Punk Liker ikke Metal noe særlig, noe er helt ok, men må være litt melodiøst..! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Metal (styrer unna black og death tho) Grunge Punk Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Liker for det meste alt.. mest pop, og minst black metal osv.. ganske åpen for det meste. Endret 26. januar 2004 av Strupstad Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 hører det meste på den tyngre siden av musikk skalaen, dvs. stort sett det som har hard, tung, heavy, goth, death, metal, osv... i navnet... men deathmetal blir det ikke så masse av Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 hører det meste på den tyngre siden av musikk skalaen, dvs. stort sett det som har hard, tung, heavy, goth, death, metal, osv... i navnet... men deathmetal blir det ikke så masse av Få tak i noe Cannibal Corpse og les tekstene Da blir det MASSE death framover vil jeg tro. Om du da ikke er av den lettskremte typen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Filmmusikk (Thomas Newman, Hans Zimmer, Clint Mansell osv), Rock (alt med fart i), samt litt av Everlast og Metallica, i tillegg til alt av gammel musikk. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 hører det meste på den tyngre siden av musikk skalaen, dvs. stort sett det som har hard, tung, heavy, goth, death, metal, osv... i navnet... men deathmetal blir det ikke så masse av Få tak i noe Cannibal Corpse og les tekstene Da blir det MASSE death framover vil jeg tro. Om du da ikke er av den lettskremte typen har et par cd'er av de... og jeg har lest tekstene ja.... koselige de, serlig når man bruker de i skole oppgaver Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Filmmusikk (Thomas Newman, Hans Zimmer, Clint Mansell osv), Rock (alt med fart i), samt litt av Everlast og Metallica, i tillegg til alt av gammel musikk. Everlast er digg.. dvs. de roligere låtene deres. "What it's like" er vel definitivt en av de sangene jeg har hørt mest på i mitt liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå