Gå til innhold

Hvor mange kameler skal man svelge?

Anbefalte innlegg

Jeg fant ikke riktig forum for å poste denne posten som kommer nå. Den er ikke passende under off topic som er stedet der jeg for det meste er, av ulike grunner. Saken er den at noen med et uhell har tatt mitt mitt snowboard, for når jeg skulle stå på det i påsken fant jeg bare støvlene mine som selvsagt ikke passet i brettet. Jeg har skrevet navnet mitt på brettet men den som har mitt mener jeg bare kan tilpasse det den sitt brett som selvsagt er mye dårligere enn mitt + høyere slik at jeg mister lettere balansen. Jeg vil ha tilbake mitt men av midlertidige (håper jeg) årsaker har jeg blitt bedt om å svelge denne kanalen å roe meg ned. Men nå har jeg svelget sikkert 100 kameler siden jul og nå vet jeg at jeg snart sprekker. Personen mener altså jeg skal godta at det han tok kan jeg bare beholde fordi han vil ha mitt. Noen som forstår irritasjonen min? Burde kanskje etterhvert startet dagbok under Off topic med en kamel på hver side… 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har lite med ferie å gjøre, men hva det egentlig handler er helt uklart.
Du får snakke med denne personen i stedet for å svelge kameler.
Jeg er dog ikke villig til å svelge kameler og la denne tråden være åpen, så den stenges.

• Liker 5
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...