Gå til innhold

Hvor mye er min data værdt ?


Anbefalte innlegg

Lurer på hvor mye jeg kan selge pcen min ?

Hovedkort: MSI Sli x299 Pro

Skjermkort: Asus Geforce RTX 2060 Super 8GB

RAM: 16GB Kingstone Hyper X 3800Mhz

CPU Intel i7 9800x 4.5ghz

CPU Kjøler: Coolermaster Vannkjøling ml240l-v2-rgb har montert 2 ekstra vifter på den så det er vifter fram og bak.

Strømforsyning: Cooler Master Silent Pro 1200 Watt

Kabinett: Enermax RGB Montert Plexi glass fram og bak. Totalt 11 Vifter i Kabinettet.

Harddisk:Samsung 870 Evo SSD 1TB

 

 

 

 

 

Endret av rozto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så - dette er en maskin fra 2019 eller deromkring ?

oppfølgingsspørsmål:

  • Modellnavn / alder på strømforsyning og kabinett ?
  • Er hele maskinen bygget (det du har listet opp her) installert samtidig ?
  • Har du bygget den eller er dette et ferdig bygget fra butikk ?
  • Kjører maskinen stabilt under belastning, får den ofte blåskjerm (bsod), eller andre ting negativt for evt. kjøper ?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Skjermkortet kom ut juli 2019, hovedkortet Juni 2018, Minnebrikkene ikke helt sikker men er kingstone hyper x rgb 2stk på 8gb og 3800mhz uten xmp, holder seg stabilt på 4000mhz. Prossesoren kom ut 2018 i oktober. trenger vel egentlig ikke og skrive alt det her :p kjøpte vel pcen i 2021-2022 om jeg husker rett. alderen på strømforsyningen er jeg usikker på da jeg kjøpte den brukt i 2022 merket er coolermaster silent pro 1200watt. kabinettet er energmax som jeg har ordnet plexi glass på begge sider. har bygget den selv. maskinen er helt stabil,ingen problemer. har fått ca 9800 i score i 3d mark.

Endret av rozto
Lenke til kommentar

Det eneste av verdi her er vel strengt tatt kabinett og psu, jeg ville beholdt dette selv og evt. sett om det var mulig å få noen hundrelapper for andre deler individuelt. Pc hardware har svært liten verdi etter et par generasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...