Gå til innhold

5 års reklamasjon på Xbox Series X? Microsoft nekter å ta den inn til reparasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Du har alltid to års klagefrist (reklamasjonstid) når du kjøper noe av en profesjonell selger. For varer som ved vanlig bruk er ment å vare mye lenger, kan du klage i fem år."

En Xbox Series X er ment til å var i over 2 år så det er bare å ikke gi seg.

Det er selger, altså Altibox, som har ansvar. Alltid selger. Bare kjør på. Ikke gi deg.

Rart at Microsoft har blitt så vanskelige. Hadde 2 stk Xbox 360 som fikk den berømte red ring of death. Tok kontakt med de og etter 14 dager hadde jeg en ny Xbox 360. Jeg gikk utenom selger (Elkjøp). Og den ene var godt over 3 år gammel. Men det var kanskje fordi at Xbox 360 var godt kjent for den feilen.

Bare stå på og ikke gi deg.

Endret av Max_Drunk
Lenke til kommentar

Hehe, jeg gir meg selvsagt ikke.

Har uansett kjøpt meg en ny xbox nå. Gidder ikke å vente på Altibox. De skulle uansett overføre penger tilbake til meg.

Det som blir spennende er å se hva de tenker er riktig sum! Jeg tenker jo at tilsvarende en ny xbox i dag er riktig. Vi får se!

Lenke til kommentar
erikstein skrev (10 timer siden):

Hehe, jeg gir meg selvsagt ikke.

Har uansett kjøpt meg en ny xbox nå. Gidder ikke å vente på Altibox. De skulle uansett overføre penger tilbake til meg.

Det som blir spennende er å se hva de tenker er riktig sum! Jeg tenker jo at tilsvarende en ny xbox i dag er riktig. Vi får se!

Så klart. Skriv om hvordan det gikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...