SommerSolo Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Hei. Jeg har ikke skrevet siden i går men da jeg logget inn tidligere i dag fikk jeg opp at jeg hadde brukt opp postene for i dag. Er dette vanlig? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli (endret) Ja, det gjelder nye brukere. Endret 26. juli av mobile999 Lenke til kommentar
fjs Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Er nok for å forhindre botter som lager masse nye brukere og tråder Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juli fjs skrev (32 minutter siden): Er nok for å forhindre botter som lager masse nye brukere og tråder Ok hva er botter? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Internet bot - Wikipedia Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Botter er robotmennesker som forsøker å ta over forumet og verden forøvrig. 1 1 Lenke til kommentar
fjs Skrevet 27. juli Rapporter Del Skrevet 27. juli (endret) SommerSolo skrev (11 timer siden): Ok hva er botter? En bot er betegnelse på la oss si et script som automatisk oppretter brukere og lager nye poster med f.eks ondsinnede linker som kan stjele passord eller andre ting. Endret 27. juli av fjs Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 28. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli mobile999 skrev (På 26.7.2024 den 8:01 PM): Ja, det gjelder nye brukere. Hvor lenge varer begrensingene? Lenke til kommentar
toralfb Skrevet 28. juli Rapporter Del Skrevet 28. juli En ny bruker er mulig begrenset til en av moderatorene på forum har godkjent brukeren? I så tilfelle kan det variere litt hvor lang tid det tar? Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 28. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli Kan noen svare meg på dette? For dette var sinnsykt boring. 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 28. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli toralfb skrev (2 minutter siden): En ny bruker er mulig begrenset til en av moderatorene på forum har godkjent brukeren? I så tilfelle kan det variere litt hvor lang tid det tar? Seriøst? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 28. juli Rapporter Del Skrevet 28. juli toralfb skrev (1 minutt siden): En ny bruker er mulig begrenset til en av moderatorene på forum har godkjent brukeren? Jeg regner med at det er satt en grense på tid/antall innlegg i forumprogramvaren. Det går altså automatisk Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 28. juli Rapporter Del Skrevet 28. juli 19 minutes ago, SommerSolo said: Kan noen svare meg på dette? For dette var sinnsykt boring. Dette er vel bare ikke stedet for deg, tenker jeg. 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 28. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli nebrewfoz skrev (7 minutter siden): Dette er vel bare ikke stedet for deg, tenker jeg. Det er det. Hva er det for noe å si? 1 Lenke til kommentar
toralfb Skrevet 28. juli Rapporter Del Skrevet 28. juli Ved at du har postet her nå idag er bruker ikke stengt nå vil jeg anta. En forklaring - det er postet mange små innlegg i Okkuperingsleken v2. Da kan forumprogramvaren gjerne reagerere autoamtisk og stoppe videre poster en viss periode? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. juli Rapporter Del Skrevet 28. juli toralfb skrev (7 minutter siden): En forklaring - det er postet mange små innlegg i Okkuperingsleken v2. Da kan forumprogramvaren gjerne reagerere autoamtisk og stoppe videre poster en viss periode? Kjenner ikkje til detaljane her på forumet, men ettersom "post count" er deaktivert i off-topic så ville det gitt meining at innlegg der heller ikkje teller for at nye brukarar skal få poste fleire innlegg per dag? Lenke til kommentar
Forumansvarlig Skrevet 29. juli Rapporter Del Skrevet 29. juli Dette er en begresning nye medlemmer har nettopp for å unngå spam o.l. når man går over til medlem så forsvinner altså denne begrensningen. The Avatar skrev (9 timer siden): Kjenner ikkje til detaljane her på forumet, men ettersom "post count" er deaktivert i off-topic så ville det gitt meining at innlegg der heller ikkje teller for at nye brukarar skal få poste fleire innlegg per dag? Ikke helt. Eneste grunnen til at telling av innlegg ikke er på det sosiale er fordi det har vært en forbindelse mellom fartstid, erfaring og deltakelse knyttet opp mot antall innlegg skrevet. Sosialt er hovedsakelig kun sosialt med lite å bidra med til annet enn det sosiale. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 29. juli Rapporter Del Skrevet 29. juli Hvor lang tid tar det før man går fra "nytt medlem" til "medlem"? @Forumansvarlig Lenke til kommentar
Forumansvarlig Skrevet 29. juli Rapporter Del Skrevet 29. juli :utakt skrev (1 minutt siden): Hvor lang tid tar det før man går fra "nytt medlem" til "medlem"? @Forumansvarlig Om jeg husker rett er det rundt en uke 1 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå