larsen_1 Skrevet 25. juli Del Skrevet 25. juli Hva bør jeg legge ut den til på Finn.no? Kabinettet er lite men innholdet kjører dagens spill på rundt 100fps. Tenkte på ca 11-12k Setter pris på tips. Verken cpu eller gpu er overklokka. PC Intel i9 9900k Asus LGA 1151 RogStrix z390- F gaming Corsair CX850M PSU Gainward GeForce RTX-3080Ti Poenix Samsung 970 EVO 1Tb M2 ssd x2 stk HyperX fury 32Gb DDR4 3200MHz Corsair H100i PRO Cpu cooler Svive Luna S100 BLK kabinett WIN 10 og 3 års garanti Komplett fra feb.2019 27’’ Asus PG278QR Tastatur og mus Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 25. juli Del Skrevet 25. juli (endret) 4 875 kr,- Endret 25. juli av Milhouse85 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. juli Del Skrevet 25. juli (endret) Tenker 10k er en fair pris for den pakka der. Tenker det er lurt å legge den ut til prisen du antyder på 11-12k, så ser du hvilken respons du får. Jeg kan by 8000,- for dette jeg. Så går du ned dit så har du i hvert fall en kjøper. Endret 25. juli av Kron Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 25. juli Forfatter Del Skrevet 25. juli Kron skrev (25 minutter siden): Tenker 10k er en fair pris for den pakka der. Tenker det er lurt å legge den ut til prisen du antyder på 11-12k, så ser du hvilken respons du får. Jeg kan by 8000,- for dette jeg. Så går du ned dit så har du i hvert fall en kjøper. Takk for et seriøst svar. Prøver på anbefalingen din først. 1 Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 25. juli Del Skrevet 25. juli Jeg hadde ikke gitt 10k for dette. Kanskje 7k. Det er knøttete, og alle hovedkomponentene har gått ut på dato. Ikke noe bra oppgraderings-prospekt, men en ganske bra skjerm, det hjelper litt. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 27. juli Del Skrevet 27. juli Prosessor trekker ned inntrykket noe, men med PC-skjerm inkludert er 11 000 ikke en høy pris. Men du trenger en kjøper som har behov for hele pakken. Lenke til kommentar
freedomseeker Skrevet 27. juli Del Skrevet 27. juli Bare et skjermkort koster for tiden 12000+, vil si at 11k er en fair price. Det er tross alt fortsatt en kraftig pc. Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 27. juli Del Skrevet 27. juli (endret) Ville nok vurdert å selge både skjermen og skjermkortet hver for seg Endret 27. juli av Slaps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå