Gå til innhold

Sliter med å få kontakt med ett spel på spel-servaren, alle andre virker?!?!?!


Anbefalte innlegg

So .. eg har ein Ubuntu server med ein Pterodactyl panel satt opp. Den er fullt oppdatert, står i SSL.
For tida har eg satt opp følgene spel servare:
Minecraft Paper
Conan Exiles
Space Engineers
7 Days to Die
Ark: Survival Evolved

Det kjem fleire etter kvart. Problemet me har møtt på er at me greier ikkje å logge på ARK .. alle dei andre funker heilt fint. Alle servarene har mods tilknytta, foruten ARK ( endå ). Uansett ka me prøver, so får me "connection timed out".
Sia me kan kobla oss på dei andre servarene, so veit me at alt funker. Me koblar oss på via den eksterne ip'en ( og alle servarane vises i server-lista til dei ulike spela ). Me har testa å koble oss opp via intern ip til servar maskina .. 
Da nærmaste me kom va at gamemode fila begynte å laste inn ( den første fila som ARK laster inn ) .. den laster i 3-4 sekunder, så stopper det, og via server-lista står det "connecting to...." før den etterkvart timer ut.

Alle porter er selvfølgelig sjekka, åpna dei som skal brukes, samt 2 ekstra ( noko som blei gjort ifrå gammalt av, veit ikkje om dette er nødvendig lengre, men gammal vane... )

Er det nokon som kan ha innsikt i ka dette kan være for noko? Kanskje også ha vært borti dette problemet og kan hjelpa meg med feilsøking og fiks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det mange år siden jeg holdt på med Ark Survival server, men mener på at det var mye kødd med applikasjonen som måtte kjøre for å starte selve serveren.

Ellers var det kun porter som måtte åpnes i brannmur på server + porter på router/brannmur

  • TCP: 25147
  • UDP: 7777-7778, 25147, 27015
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...