Gå til innhold

Misfornøyde med TV-kjøp - andre alternativer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dTd skrev (51 minutter siden):

Personlig ser jeg forøvrig heller ikke verdien ambilight tilfører, men det er fult mulig å kjøpe tilsvarende som tredjeparts løsning. F eks phillips hue har noe greier, men kan ikke kommentere på hvor bra det fungerer.

Jeg elsker ambilight og effekten det gir.

Jeg har dog kjøpt Philips Hue Play Gradient lightstrip så jeg får effekten på mitt LG tv, og når en ikke ser tv så fungerer det som ett vanlig lys på tv-veggen. 

Lenke til kommentar
16 minutes ago, ProphetSe7en said:

Jeg elsker ambilight og effekten det gir.

Jeg har dog kjøpt Philips Hue Play Gradient lightstrip så jeg får effekten på mitt LG tv, og når en ikke ser tv så fungerer det som ett vanlig lys på tv-veggen. 

Hmm, litt smak og behag antar jeg, jeg har en tilsvarende greie på PC-skjermen, og der syns jeg egentlig det bare ble forstyrrende. Har ikke testet på TV, utover i butikk. Men nå henger jo også begge mine TVer flush på veggen, så ville vel vært begrenset effekt uansett :D

Lenke til kommentar
OC-Freak skrev (22 minutter siden):

TCL 935 er svært godt kjøp til 10k ja. Prisen er satt så lavt for å selge restene av en utgående modell. Bedre enn alt annet under 10k. 😉

Alle LCD vil ha noe DSE i større eller mindre grad, sånn er det bare.

Takk.

Hvordan vil du rangere den opp mot denne, som også er på tilbud nå. Phillips 9008

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...