Gå til innhold

Concord frir til spillerne med løfte om battle pass-fri opplevelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ravusy skrev (4 timer siden):

Studioet og spillet kommer forhåpentligvis til å bli lagt ned snart og bra er det. Go woke, go broke.

Å, er dette spillet woke? Da må jeg kjøpe det! Tror jeg kjøper 2, bare for å veie opp for alle som bruker det uttrykket. 

Endret av Gringorilla
  • Liker 5
Lenke til kommentar
20 minutes ago, Gringorilla said:

Å, er dette spillet woke? Da må jeg kjøpe det! Tror jeg kjøper 2, bare for å veie opp for alle som bruker det uttrykket. 

Lurer på hvordan det er med folk som står opp og tenker, i dag skal jeg si jeg hater ting som er Woke. Fordi woke er veldig farlig, woke starter kriger, fører til drap og terrorisme, og Woke er så klart grunnen til at milliardærer forskyner seg av naturressuer og penger, mens vanlige mennesker får mindre og mindre og rutte med. 

Det var Woke som gjorde at Bush invaderte Irak og førte til at opp til en million døde og titalls millioner ble sent på flukt, og økte den globale faren for terrorisme. 

Ja Woke er farlig det. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Ifølge han karen fra Spawn Wave (som ikke er med i Woke vs Anti-Woke barnehagen) så er spillet ganske generisk en klone av Overwatch, som er "gratis". Og om vi kan bruke Steam tallene som en pekepinne så virker det ikke som at det er mye interesse i dette.

Ny IP, koster for selve spillet, har mer enn nok konkuranse, er visst ikke noe som helst nyskapende, typ ingen som wishlister det på Steam og veldig få som var på begge testingene.

Lover bare ikke så veldig bra. For nå se hvordan det går, da.

Kjipt for utvikler og utgiver om det flopper. Jeg er for nye IP'er selv om de ikke er laget til meg. KAnskje det finner sitt publikum....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...