SommerSolo Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Legg den inn her. Jeg begynner med min jeg digger sangen og artisten. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Jeg velger å tolke "fineste" litt bokstavelig. Bandet "Exploring Birdsong" dukket opp i anbefalingene mine på Spotify for noen måneder siden, og jeg har blitt helt hekta. Denne nedenfor er en coverlåt (Deftones har originalen). Det er noe av det flotteste jeg har hørt på veldig lenge. Det siste refrenget gir meg fullstendig gåsehud. Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 25. juli Del Skrevet 25. juli Tidligere i år oppdaget jeg bandet "Simple Plan" som jeg har blitt helt hekta på. Syntes musikken demmes er helt nydelig. Her er en av mine favorriter fra dem. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 25. juli Forfatter Del Skrevet 25. juli Deechon skrev (8 timer siden): Tidligere i år oppdaget jeg bandet "Simple Plan" som jeg har blitt helt hekta på. Syntes musikken demmes er helt nydelig. Her er en av mine favorriter fra dem. Den var gøy, ikke hørt den før. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 25. juli Forfatter Del Skrevet 25. juli :utakt skrev (22 timer siden): Jeg velger å tolke "fineste" litt bokstavelig. Bandet "Exploring Birdsong" dukket opp i anbefalingene mine på Spotify for noen måneder siden, og jeg har blitt helt hekta. Denne nedenfor er en coverlåt (Deftones har originalen). Det er noe av det flotteste jeg har hørt på veldig lenge. Det siste refrenget gir meg fullstendig gåsehud. Ja det var det. Det var en fin sang Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august "Fineste" er den vel ikke, men sittern fast på hjernen? Oh yes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå