Tussi Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli (endret) Jeg har ikke noe annet ord for det. Et menneske som mister fingertuppene en etter en etter en ulykke får ikke smertestillende medisiner fordi han går på LAR, dette burde vært straffbart, det er tortur av mennesker med helseproblemer. https://www.nrk.no/innlandet/simen-skarderud-mistet-fingertuppene-etter-sykkelulykke.-ble-nektet-smertelindring-pga-lar-1.16968575 Endret 24. juli av Tussi 2 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Tussi skrev (27 minutter siden): Jeg har ikke noe annet ord for det. Et menneske som mister fingertuppene en etter en etter en ulykke får ikke smertestillende medisiner fordi han går på LAR, dette burde vært straffbart, det er tortur av mennesker med helseproblemer. https://www.nrk.no/innlandet/simen-skarderud-mistet-fingertuppene-etter-sykkelulykke.-ble-nektet-smertelindring-pga-lar-1.16968575 Det er helt groteskt @Tussi ☹️☹️☹️ 1 2 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 24. juli Forfatter Del Skrevet 24. juli Maskinfører skrev (5 minutter siden): Det er helt groteskt @Tussi ☹️☹️☹️ Ja. Det er grusomt, jeg opplevde selv en gang å bli sendt hjem fra legevakten uten smertestillende fordi legen trodde jeg faket (pga selvskading som problem), hadde gallestein, var fryktelig Men denne mannen har jo lidd lenge, 22 turer på sykehuset og ingen hjelp... 1 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Tussi skrev (4 minutter siden): Ja. Det er grusomt, jeg opplevde selv en gang å bli sendt hjem fra legevakten uten smertestillende fordi legen trodde jeg faket (pga selvskading som problem), hadde gallestein, var fryktelig Men denne mannen har jo lidd lenge, 22 turer på sykehuset og ingen hjelp... Usj det var ikke noe særlig og høre @Tussi ☹️☹️🥰🥰 ja han har lidd lenge ☹️☹️ 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå