Gå til innhold

Samsung E700

The1

Anbefalte innlegg

Har planer om å kjøpe denne mobilen i de nærmeste dagene, men det er noe jeg lurer på angående denne mobilen.

Er det muligheter for å ta opp lyd? Hvis det er mulig, kan det spilles av, brukes som ringetone og kan man sende den videre?

Takker på forhånd. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det muligheter for å ta opp lyd? Hvis det er mulig, kan det spilles av, brukes som ringetone og kan man sende den videre?

Takker på forhånd. :D

Ja, du kan ta opp lyd opptil 1 min. med telefonen, men opptakeren er litt merkelig plassert. Du må nemlig gå inn på "ny mms" og der finner du opptakeren og så kan du spille inn lyd. Du kan høre lyden du har tatt opp i media menyen, men som sagt du må inn å lage en mms for å komme til oppptakeren. Det er ikke noe spesielt problem.

Du kan ikke bruke lyden som ringetone, men du kan sende den som mms.

Kvaliteten er grei og den er mye bedere en SE T610 sin opptaker.

Lenke til kommentar

På qxl krever noen faktisk over 4000 for en brukt telefon.. De fleste butikker i nærheten venter den inn til uka... Og da får jeg den for 3000, det er mye penegr spart hvis jeg også skulle kjørt til oslo for å hente den ( sidne jg ikke hadde satt inn 4000 på en konto og ventet på å få den i posten)så da blir det nok elkjøp som jeg tror får den på tirsdag eller onsdag eller torsdag eller så blir dte expert som venter den inn i uke 4 eller 5.. TTT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...