The1 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Har planer om å kjøpe denne mobilen i de nærmeste dagene, men det er noe jeg lurer på angående denne mobilen. Er det muligheter for å ta opp lyd? Hvis det er mulig, kan det spilles av, brukes som ringetone og kan man sende den videre? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Litt offtopic men: Lykke til med å finne den! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Skal gå men det må trikses. Ta opp lyden i Wav og konverter den til Samsung sitt lydformat og så kan du laste den opp til mobilen Lenke til kommentar
The1 Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Litt offtopic men: Lykke til med å finne den! Hehe, jeg har funnet den og selgern min har ett par på lager. Så det er ikke noe problem for meg å skaffe den. Har du? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg har ihvertfall IKKE funnet den.. Hvor bor du og hvor har du funnet den???? Lenke til kommentar
The1 Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Bor I oslo. En venn av meg driver med noe mobilgreier (lovlig). Det er jo noen på QXL.no som selger E700 da, sjekke der kanskje? Lenke til kommentar
50_Øre Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Er det muligheter for å ta opp lyd? Hvis det er mulig, kan det spilles av, brukes som ringetone og kan man sende den videre? Takker på forhånd. Ja, du kan ta opp lyd opptil 1 min. med telefonen, men opptakeren er litt merkelig plassert. Du må nemlig gå inn på "ny mms" og der finner du opptakeren og så kan du spille inn lyd. Du kan høre lyden du har tatt opp i media menyen, men som sagt du må inn å lage en mms for å komme til oppptakeren. Det er ikke noe spesielt problem. Du kan ikke bruke lyden som ringetone, men du kan sende den som mms. Kvaliteten er grei og den er mye bedere en SE T610 sin opptaker. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 På qxl krever noen faktisk over 4000 for en brukt telefon.. De fleste butikker i nærheten venter den inn til uka... Og da får jeg den for 3000, det er mye penegr spart hvis jeg også skulle kjørt til oslo for å hente den ( sidne jg ikke hadde satt inn 4000 på en konto og ventet på å få den i posten)så da blir det nok elkjøp som jeg tror får den på tirsdag eller onsdag eller torsdag eller så blir dte expert som venter den inn i uke 4 eller 5.. TTT! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 elkjøp lenge til de får den, de er jo de tregeste.....av de trege... "kjøre til oslo"...viss du er født i 1987, kan du da kjøre? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Er man født i 87 kan man kjøre med en person som har hatt førerkort i 5 år, og som har kjørt minst 25.000 km i passasjersetet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå