Diskusjon.no Skrevet 23. juli Del Skrevet 23. juli Nye rykter tyder på at både Sony og utviklere forbereder seg for lansering.Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. juli Del Skrevet 23. juli (endret) Har hatt litt interesse for PS5 og har derfor også vurdert og fulgt med PS5 Pro. Problemet er vel egentlig at en ikke har en så klar salgsfristelse som det var fra PS4 til PS4 Pro da 4K var i fokus Hele denne generasjonens konsoller fra Sony og Microsoft har jo vært en stor skuffelse spillmessig i forhold til forrige generasjonen og den før der igjen og så viser det seg jo også at ytelsesøkningen heller ikke blir all verden i praksis heller, så en prøver å dra RT-kortet for det det er verdt, noe jeg heller ikke tror sukrer pillen så mye heller for dem som sitter på en PS5 allerede. Det er vel snakk om en litt bedre CPU som primært skal skalere med en ca 40% raskere GPU i praksis i tillegg til de nevnte RT-oppgraderingene. Fint for dem som vil inn i PS5-løpet, men jeg tror mange velger å stå over oppgraderingen i forhold til pris/nytte og også problemet med å få kvittet seg med gammel modell. Jeg var vel egentlig mer positiv til dette før, men spillene tar jo så sabla lang tid for å komme ut at en kan jo lure på om det kommer til å komme en stor pulje sammen med PS5 Pro-slippet. Tipper i alle fall GTA6 kommer rundt de tider, og med tanke på hvor mye som ligger i pipeline for Unreal 5 motoren så tror jeg det buncher seg opp en god del annet også. Endret 26. juli av vidor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå