Gå til innhold

Attentatforsøket mot Trump: Minst 2 forskjellige skyttere i retning mot scenen.


Anbefalte innlegg

VifteKopp skrev (15 minutter siden):

En andre skytter (som ikke blir tatt, så klart), gir næring til konspirasjonen og gjør den mystisk og spennende. Alle som som ser og har lest om Thomas Matthew Crook, skjønner at en sånn taper ikke kunne vært en del av et stort komplott. 

Som oftest er verden så kjedelig at det ofte bare er en gal bevæpnet mann som gjør noe. Konspirasjonsteorier er som oftest bare bisarr True Crime Fan-Fic

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da vil jeg gjerne prøve å belyse saken enklere tilgjengelig for dere, der jeg bare fokuserer på en av faktorene til at det kan tenkes å være minst 2 forskjellige skyttere. (Du får anledning til å vurdere selv senere i posten)

På bildet nedenfor er det forskjellige steder som er viktig for hva som skjedde den dagen. Men akkurat nå er det bare nødvendig å legge merke til der det står 1, 4, og TMC.

1 = Scenen. Der Trump sto.

TMC = Rød strek til der 'Thomas Matthew Crooks' kravlet seg opp til på 2 minutt.

4 = Ett sted der det ble gjort opptak på en mobiltelefon som jeg skal fokusere på i denne posten.

StederpTrumprallyet.PNG.9a39fa6a80081e92fbdad17402cd092d.PNG

Her er bare lydopptaket fra mobiltelefonen på sted nr 4: (Det kan være en del alarmerende lyder fra folk)

De første 3 skuddene:

 

De neste 5 skuddene:

 

Alle de første 8 skuddene med ventetiden mellom:

 

Du kan spille av de første 3 skuddene, også de neste 5 skuddene, om og om igjen. Og vurdere om det er noen forskjell på lyden av dem.

Kilde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
23 minutes ago, Selfuniverse said:

Du kan spille av de første 3 skuddene, også de neste 5 skuddene, om og om igjen. Og vurdere om det er noen forskjell på lyden av dem.

Det er ein gazillion feilkilder her. Er det samme person? Holdt personen mobilen på samme måte, eller snudde hen telefonen på et vis? Reagerte folk rundt vedkommande og flytta seg, slik at t.d. demping (ja, folk vil dempe lyd) blir mindre? Eller kanskje meir fordi dei stimla sammen? Skaut skyttaren i samme retning, eller kan t.d. refleksjoner av lyden ha endra ting?

Det er åpenbart at du har konkludert og leiter etter halmstrå som støtter det.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, barfoo said:

Skaut skyttaren i samme retning

Mikrofonen på sted nr 1, scenen, bekrefter at alle de 8 skuddene ble rettet mot scenen.

7 minutes ago, barfoo said:

snudde hen telefonen på et vis?

Dette blir belyst av kilden jeg har brukt, som nevner at vending av telefon som kjører video opptak har liten til ingen innvirkning på lyden fra omgivelsene. Han nevner også at de gjorde flere eksperiment med skytevåpen der de vendte telefonen, og merket lite til ingen forskjell. Jeg er ikke ekspert på dette, så jeg kan ikke kommentere utover det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...