Snikool Skrevet 22. juli Rapporter Del Skrevet 22. juli Hei. jeg har en scooter som jeg nå har skiftet drivreima på 3 ganger på 2måneder, noen som vet hva som kan være årsaken til at den ryker så fort?, siden jeg har hørt at en reim skal vanligvis vare i 2-3 år Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. juli Rapporter Del Skrevet 22. juli (endret) Trimmet? Og kjøper du original reim eller noe billige greier? Og hvor gammel er scooteren? Endret 22. juli av sedsberg Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. juli Rapporter Del Skrevet 22. juli (endret) Min scooter hadde ei mange år gammel drivreim som til slutt røyk. Den ble byttet på nærmeste bilverksted innen gangavstand. De byttet ikke reimhjulene, kun reima. Den ble tygd i stykker samme uke. Er reimhjulene utslitt? I mitt tilfelle: variator. Endret 22. juli av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. juli Rapporter Del Skrevet 22. juli (endret) Og bare så vi snakker om det samme. Er det ei drivreim eller variatorreim/kilereim? Spoiler Endret 22. juli av sedsberg Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. juli Rapporter Del Skrevet 22. juli Jeg tipper det er variator reim. Disse varer vanligvis lenge, jeg har en scooter som har brukt samme rem i 15 år, og den ser fortsatt ny ut. Det er vel litt forskjellige kvaliteter ute og går. Mulig andre ting på scooteren er slitt. Lenke til kommentar
Snikool Skrevet 22. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli den er ikke trimma, det er en 2012 model å det er den reima som går rundt variatoren og drevet Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. juli Rapporter Del Skrevet 22. juli Etter tolv år den kanskje bare utslitt og må byttes. Viktig å inspisere, evt. bytte reimhjulene, ikke bare reima, så den nye reima ikke rives i filler, som nevnt i mitt forrige innlegg i tråden. Lenke til kommentar
Snikool Skrevet 22. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli kan være det er variatoren som må byttes ja Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. juli Rapporter Del Skrevet 22. juli Det har ikke kommet olje på den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå