Gå til innhold

Satt opp ny spel-servar, remote admin får ikkje kontakt?


Anbefalte innlegg

Eg har satt opp ein spel-servar for meg, familien og nokre venar. Har støtt på eit problem eg ikkje greier å løyse, so eg spør dokke som e mykje flinkare enn gamle meg.

Eg har ein kompis i Sør-Afrika som skal være remote admin saman med meg og kona mi. Han har akkurat lik servar hos seg, og me har tenkt å kjøre begge opp imot kvarandre ( den tid den sorg ). Men først må eg få tinga til å virke som det skal.

Litt bakgrunn info:
OS er Ubuntu Server og servar software er Pterodactyl.
Eg har satt opp Nginx webservar, mysql ( MariaDB ) og redis-server. Portar og alt er satt opp. Folk får kontakt med spela eg hoster ( Conan, Minecraft, 7 days to Die, Space Engineers, Ark, Rust og American Truck Simulator ). Men når han prøver å koble seg på Pterodactyl panelet får han kun ein velkommen beskjed frå Nginx om at webservaren er satt opp korrekt, og alt virkar .. men meir konfigurasjon er nødvendig. Eg har ordna hosts fila, satt FQDM til servar addressa ( har ikkje eiga domain, så den pointer direkte til intern IP ), konfigurert .env .. og sit no som eit spørsmålstegn ka som e gale. 
Har spørt ChatGPT om alt mulig for å finne utav dette, men kvar ting den kjem med er gjort.
Har prøvd å finne utav dette via reddit, men får ikkje svar ( starta ein større tråd ang ka OS, software o.l som eg skulle bruke, før eg kom til feilsøking av dette ).

Er det nokon som har noko gode ideer ka som kan være gale? 
Eg får ny hardware neste veke for å oppgradere, så eg må då uansett reinstallere alt. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som han når default vhost, som ikke er der du eksponerer pterodactyl.  Din host fil fungerer kun lokalt. 

Du må eksponere det som default host, benytte dns eller så kan han sette host fila til ekstern ip adresse for å sende en host header. 

Hva mener du med "satt FQDM til servar addressa ( har ikkje eiga domain, så den pointer direkte til intern IP )"?

Lenke til kommentar

FQDN ( Fully Qualified Domain Name ) er satt til min interne 192.xxx.xxx.xxx addresse. Etter ka eg har lest meg opp samt sett på ulike intruksjonsvideoer må eg enten setja den opp til mitt eige domene ( om eg kjøper ett ), cloudfare eller min internet IP.

Problemet er at eg ikkje har sett nokon setja dette opp OG kobler seg opp til Pterodactyl remote... så om dette er kun for internt eller ikkje, det veit eg ikkje
( lærer meg Linux samtidig, so eg veit ikkje heilt ka eg gjer på lol )

Lenke til kommentar
3 minutes ago, mobile999 said:

Har du lest dette?

(Jeg antar at det er riktig programvare).

https://pterodactyl.io/panel/1.0/webserver_configuration.html

Jupp .. eg har fulgt heile den tråden, frå start til slutt. Eg starta med ein Debian Servar .. men kunne ikkje følge den då eg fekk så mykje feilmeldinger ( sia eg ikkje kan linux ) .. reinstallerte med Ubuntu Server OS, og kunne følge den 100%.
Lokalt funker panelet heilt fint .. einaste problemet er når remote prøver å koble seg på so ser han kun "Welcome to Ngnix. If you see this page, Nginx webserver is successfully installed" .. og so at meir konfigurasjon er nødvendig. I .env fila, samt i nginx config er index.html pointa til pterodactyl sitt panel ( fulgt pterodactyl si "how to install" side )

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Shaddiz said:

FQDN ( Fully Qualified Domain Name ) er satt til min interne 192.xxx.xxx.xxx addresse. Etter ka eg har lest meg opp samt sett på ulike intruksjonsvideoer må eg enten setja den opp til mitt eige domene ( om eg kjøper ett ), cloudfare eller min internet IP.

Hvor har du satt dette? Et FQDN er ikke noe man setter ett sted. 

Din venn kan ikke nå denne adressen direkte, men det virker som om han når nginx. Hvilken adresse kobler han til? Ser du tilkoblingen i loggene?

Endret av process
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
9 minutes ago, process said:

Hvor har du satt dette? Et FQDN er ikke noe man setter ett sted. 

Din venn kan ikke nå denne adressen direkte, men det virker som om han når nginx. Hvilken adresse kobler han til? Ser du tilkoblingen i loggene?

FQDN er satt opp i Pterodactyl. 
Han prøver både mi eksterne addresse samt via ein dynamisk domain frå No-IP .. ( denne er kun for testing )
Er usikker kor eg kan finna desse loggane ( dei kjem ikkje opp i pterodactyl, og eg veit ikkje om Nginx har egen logg )

Endret av Shaddiz
Lenke til kommentar
Shaddiz skrev (3 minutter siden):

ohh .. gløymte kanskje ein viktig ting .. eg kjører ikkje SSL på denne. Har ikkje komme så langt i opplæringa mi av Linux.
Må eg ha SSL for at han skal kunne koble seg på?

Må trolig ikke, men anbefales på det sterkeste. Letsencrypt tilbyr gratis sertifikater.

Lenke til kommentar

Ok .. tråden kan stenges lol.
@oddeh .. eg veit faktisk ikkje om det var dette som gjorde det... men eg satte opp SSL, la til nye sertifikater .. oppdaterte nginx .. og server kan nåes eksternt med https :D

TUSEN TUSEN TAKK ALLE ❤️❤️❤️

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...