Vallhall Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Hei dere Har netopp lasta ned demoen på deus ex2, men får ikke pakka det ut, noen som kan hjelpe meg ? Det står at programmet er skadet eller en part av flere. Har også sjekket at fila er så stor som den skal være. Noen som vet om jeg skal laste ned igjen eller finnes det et program som fikser dette?
Vallhall Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Skrevet 16. januar 2004 Hei Det er hentet fra ign.com Er ikke sikker på måten det er pakket på
Greven22 Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 noen ganger funker det og spille selv om zip filen er litt skadet!
Stig_W Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Det er nok en crc feil i filen du har lastet ned. Last ned på ny.... prøv fra www.itavisen.no Den fungerte for meg!
Zlash Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Har sett programmer som fikser enkle zip og rar feil. (som crc feil) Men finner ikke noen gratisprogrammer som fungerer
Spiffen Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 kjøp heller spillet =) har hat det i 1-2 uker nå =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå