xrays Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Etter 5 år så ble jeg klar over at terrassebord har en rett og feil side og at de er lagt feil side hos meg, noe som fører til at regn blir liggende på plankene som får regn på seg dertil svertesopp hvert år. Jeg får nok ikke gjort opp med den som la terrassen heller av grunner jeg ikke finner nyttig å bruke tid på å utdype her. Holder det med å slipe terrassen plan i dette tilfellet med en terrassesliper? Jeg tenker at når folk pusser på terrassen, så vil uansett den bli plan etterhvert og buen som går oppover pr planke vil forsvinne. Lenke til kommentar
xrays Skrevet 21. juli Forfatter Del Skrevet 21. juli (endret) xrays skrev (2 minutter siden): Etter 5 år så ble jeg klar over at terrassebord har en rett og feil side og at de er lagt feil side hos meg, noe som fører til at regn blir liggende på plankene som får regn på seg dertil svertesopp hvert år. Jeg får nok ikke gjort opp med den som la terrassen heller av grunner jeg ikke finner nyttig å bruke tid på å utdype her. Holder det med å slipe terrassen plan i dette tilfellet med en terrassesliper? Jeg tenker at når folk pusser på terrassen, så vil uansett den bli plan etterhvert og buen som går oppover pr planke vil forsvinne. Er dette noe en innbo forsikring kan dekke om jeg finner det best å legge ny terrasse? Jobben er gjort ikke helt bra på ande områder som at det er ikke alltid at bordene møtes helt i skøyter, samt noen høyde forskjell og skruer som ikke er skrudd helt inn osv slik at jeg betalte svært lite for jobben, jeg er da i stort sjokk over å oppdaget at samtlige terrassebord er lagt feil vei etter snart 5 år som blir i september. Endret 21. juli av xrays Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå