NoMercy Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli (endret) Hei, Vurderer å selge gaming-PCen min. Kjøpt i mars 2021. Hva kan jeg ca få for denne? R7 3700X / 16GB RAM / 1000GB SSD / RTX3060TI Takknemlig for alle svar! EDIT: Det er for øvrig denne, for enda mer detaljerte speccs Legion, Lenovo Legion T5 26AMR5, Model:90RC009JMW Endret 21. juli av NoMercy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 31. juli Del Skrevet 31. juli (endret) Hvordan kan du ha kjøpt den i mars 2021, når det oppgis i linken din at produktet ble annonsert/lansert i juli 2021? Vet ikke om jeg tolker feil der, men ser slik ut, er du derfor sikker på at du har linket til riktig pc? Kan det være mars 2022 du kjøpte den? Jeg tenker for øvrig 4000,- for den alt i betraktning. Kan være du kan få mer fra riktig kjøper, men synes ikke selv den er verdt mer enn det. Endret 31. juli av Kron Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 31. juli Del Skrevet 31. juli (endret) Denne var kanskje verdt 13000 når den var ny. Nå ca 3 år gammel så er vel verdi ca halvparten. Så kr 6500. Det er mye positivt med denne: Lenovo T5, CPU, skjermkort, 2x8GB minne, 1TB SSD, chipset, WIFI 6. Endret 31. juli av Svein M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå