Gå til innhold

Stadig flere velger Netflix med reklame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For norske forhold så er prisforskjellen så liten at det nok ikkje er verdt irritasjonen med reklame, men når ein ser på dei amerikanske prisane der reklamefri versjon er over dobbelt så dyrt så har eg forståing for valget. 

Eg tenker også at det er eit symptom på at Netflix kanskje ikkje har så mykje interessant innhold at folk vil betale fullpris. Om ein har eit løpande abonnement og berre ser nokre få timar i måneden på Netflix, så er ulempen med reklame langt mindre enn om Netflix er i bruk kvar einste dag. 

Lenke til kommentar

Kjøpekanaler er til å spy av. Dårlig utvalg er én ting, og selv om jeg betaler så er visse kanaler så frekke at de likevel trøkker reklame ned i halsen på meg. Jeg føler meg pissa på. 

Nå var riktignok ikke tv3 en kanal du betaler for. Men jeg husker godt når de hadde rettigheten til å sende formel 1 løp. Midt i en spennende situasjon, forbikjøring, utkjøring etc, så var det svitsj rett over i reklame. Og vi som seere gikk kanskje glipp av den eneste begivenheten i løpet av sendinga. Nå mistet de heldigvis rettigheten etter kort tid. 

Endret av Sovna
Lenke til kommentar
Sovna skrev (17 minutter siden):

Kjøpekanaler er til å spy av. Dårlig utvalg er én ting, og selv om jeg betaler så er visse kanaler så frekke at de likevel trøkker reklame ned i halsen på meg. Jeg føler meg pissa på. 

Nå var riktignok ikke tv3 en kanal du betaler for. Men jeg husker godt når de hadde rettigheten til å sende formel 1 løp. Midt i en spennende situasjon, forbikjøring, utkjøring etc, så var det svitsj rett over i reklame. Og vi som seere gikk kanskje glipp av den eneste begivenheten i løpet av sendinga. Nå mistet de heldigvis rettigheten etter kort tid. 

TV3 var fæle på slikt før, men nå som langrenn er delt utover TV3, TVN, TV2 og NRK, så er både TV3 og TVN ikke så fæle på reklamen. TV2 er langt verre. De har greid å ikke vise en hel kvartfinale i sprint fordi de viste reklame i stedet. De har ofte ikke engang ventet til vi får med oss hvem som er med videre hvis det var fotofinish, fordi de skal over i reklamen.

TV3 og TVN har jeg vært overrasket over hvor lite reklame de har hatt under disse sendingene. Som pluss har de også langt bedre kommentatorer enn TV2, eneste som er bra der er Petter Nortug.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (1 time siden):

Jeg lurer på hvorfor så mange velger å utstå reklame. Det er kanskje fordi de bruker Netflix som bakgrunnsstøy eller lignende?

Ja, bakgrunnsstøy er nok ein stor del av forklaringa. I tillegg så har Netflix etter mitt syn lite eksklusivt innhold som ein må få med seg. Av dei største TV-seriane på Netflix så er nesten alle avslutta eller kanselerte. Dei einaste storseriane til Netflix som fortsatt er i produksjon er Stranger Things, The Witcher, Cobra Kai, og Black Mirror som er verdt å neme. Det er heller ikkje alle disse seriane som i noværande sesong er like kritikerroste som då dei kom med sin fyrste sesong for å seie det mildt.
I tillegg har Netlix ein del seriar som er heilt nye, men ettersom det er høgst uklart om disser seriane får fleire sesongar og ei planlagt avslutning, så er dei ikkje spesielt egna til å tiltrekke seg nye kundar.

For min eigen del så er mykje av grunnen til at eg har Netflix at eg er for lat til å seie opp abonnementet og teikne meg på nytt seinare når det kjem noko eg vil sjå på plattformen. Eg synes også at det er litt upraktisk å skulle abonnere på Netflix i berre 1 månad i året for å sjå alt som har komt ut siste året som er verdt å sjå. Det hadde nok gått heilt fint, men det er også noko med å finne tid til å binge watche.
Hadde Netflix gitt meg tilbod om eit billeg abonnement der eg får streame til dømes 20 timar med innhold i året så hadde eg heilt klart nytta meg av det tilbodet. I den grad eg bruker Netflix så er det sjeldan eg ser meir enn to timar i månaden med innhold som eg følgjer med på.
Den reelle avspelingstida mi på Netflix er ein del høgare, men det er som du seier fordi Netflix har litt innhold som kan surre og gå i bakgrunnen meir som ein radiokanal.

Lenke til kommentar

Den dagen det blir så dyrt at eg vurderer å sjå reklame er dagen eg avsluttar abonnementet. Ei av dei store fordelane med strømming er at du slepp reklamen.

Prisen er etter mi meining framleis veldig låg om du ser nokre timar kvar månad. Det skal ikkje mange varene i ei handlekorg på Kiwi før du har eit abonnement utan reklame.

Mange har fleire abonnement samtidig. Då ville eg heller betalt for eitt reklamefri tilbod om gangen og hatt pause på dei andre.

Lenke til kommentar
3 hours ago, AndersT2 said:

TV2 er langt verre. De har greid å ikke vise en hel kvartfinale i sprint fordi de viste reklame i stedet. De har ofte ikke engang ventet til vi får med oss hvem som er med videre hvis det var fotofinish, fordi de skal over i reklamen.

Det er jo verre enn som så.

image.png.4540ed14cd3d92a560d187cde0a26ab4.png

Mens villkårene sier:

image.png.66ff59f04739b9ba9ed89bef0efdeab9.png

 

Så med andre ord. "Uten reklame" er bare en dyrere versjon av "med reklame"

TV2 er parasitter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...