Gå til innhold

Paramount gir opp Halo-serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
18 minutes ago, Boss-Znakemaster said:

Fra alt jeg har hørt om den så virket den feil fokusert og dårlig skrevet


Jeg vil si det stemmer ganske godt. Men det var noen lyspunkt her og der. Selv når den avviket sterkt fra spillene i f.eks Fall of Reach eller mot slutten av andre sesong.

Jeg var faktisk spent på hva de ville gjøre videre med borgerkrigen i The Covenant og introduksjonen av The Flood.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, bubba477 said:

Historien er så omskrevet at det rett og slett ikke er HALO lengre. Dette kunne enkelt vært en stor hit men er i stedet bare dyrt rot. Om dette er slutten er det egentlig helt greit.


Enig i at den lå FOR langt unna. Og jeg tror det er derfor seerne uteble. Men det hadde jo blitt kjedelig for fansen også om de fulgte serien til punkt og prikke. Det jeg ikke likte var hvordan de tullet med universet. Men selve historien må jo nesten være litt annerledes. Hvis ikke kan man jo like gjerne spille spillene om igjen. 1:1 filmatisering av bøker f.eks har sjelden vært helt heldige.

Lenke til kommentar
9 hours ago, rabler said:

Den er woke altså. Ja da så :rofl:


Den er utvilsomt delvis det. Særlig første sesong. I andre sesong forsøkte de å gå bort ifra det, og jeg likte faktisk andre sesong godt. Men det later til å være too little, too late. Publikum var allerede turned off etter første sesong.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
rabler skrev (17 timer siden):

Den er woke altså. Ja da så :rofl:

Litt ja, den er jo fra moderne Hollywood. Men det er egentlig ikke problemet. Problemet er at universet og karakterene er ugjenkjennelige. Alt er forandret og ingenting er som det skal eller skjer som det skal. Det nye som er lagt til er irriterende og dårlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
CrabHabit skrev (15 timer siden):

Perfekt, håper det er første spikeren i kista for spilladapsjoner på atV. Håper for øvrig Last of Us får øksa neste etterfulgt av League of Legends. Bort med søppelet

Hvorfor så sint? 

 

Brother Ursus skrev (9 timer siden):

Jeg lurer på om dette også kan ha noe å gjøre med at Microsoft dumper og sparker alle sine DEI-ansatte og avslutter alle DEI-tiltak. Kan det ha vært Microsoft som endet samarbeidet med Paramount?

Sparker de alle? Kilder? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
17 hours ago, CrabHabit said:

etterfulgt av League of Legends. Bort med søppelet

Er det Arcane du sikter til nå?

Serien er jo blant de beste spill seriene som er laget, nydelig animasjonsstil også.

Har ikke spilt noe LoL, men den har nå fått meg interessert i universet.

Sesong 2 som også er den siste kommer i november.

Endret av Fantomtegningen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...