Gå til innhold

No Man's Sky-oppdatering byr på stor overhaling av spillet


Anbefalte innlegg

12 hours ago, boundishh said:

Jeg vil bare hylle Hello Games for arbeidet de har lagt ned i dette spillet. Jeg har hatt det siden starten og spilt litt på og av. Å holde liv i spillet så lenge å gjennomføre visjonen sin samtidig som de har lyttet til fansen er nesten unikt i spill bransjen nå til dags. Ikke har de tydd til noen mikro transaksjoner eller launcher heller. Du bare laster ned spillet også starter det uten noe tull.

Helt enig.

Tipper det gir dem bra salg også med all den positive omtalen. Så det gir jo dem bare ytterligere incentiv til fortsette utviklingen. Virker som vi har en part 2 i vente i nær fremtid 😊

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
18 minutes ago, herzeleid said:

Litt på siden av trådens tema, men til dere som spiller det på pc; hva funker best av kontrolloppsett? Fristet å prøve, men å fly romskip med tastatur og mus høres stusselig ut. 

Bruker selv mus og tastatur til fots og kontroller til samtlige kjøretøy, funker sømløs😎

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
4 hours ago, herzeleid said:

Litt på siden av trådens tema, men til dere som spiller det på pc; hva funker best av kontrolloppsett? Fristet å prøve, men å fly romskip med tastatur og mus høres stusselig ut. 

Ut av boksen, så fungerte ikke romskip styring som jeg ønsket. Litt justering av innstillinger, så fungerer det helt fint med tastatur og mus. 

Jeg har også et gammelt HOTAS setup som jeg brukte til Elite Dangerous før, men dette har jeg ikke sjekket om virker med Nms. Det er jo ikke akkurat en romskipsim. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Høstblader skrev:

Tenkte sist jeg spilte dette at det hadde vært kult med litt mer planetvariasjon så dette virker lovende

Bedre sent enn aldri, men dessverre ikke mye å rope hurra for i oppdateringen. Skulle egentlig ønske jeg kunne gå tilbake da den nye oppdateringen har gjort planetene så sykt kjedelige med tanke på hva som finnes der. Før kunne jeg skaffe ting med å bryte ned stener, i forskjellige miljøer kunne det være andre materialer i f.eks stener, nå er det det samme over alt. Men utseendemessig finnes det en del andre planeter, bare så synd alt annet er så sykt repeterende.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

No Man's Sky er et perfekt eksempel på at en utvikler som driter seg ut, kan rette opp i feilen sin og vinne tilbake tillit til spillere.

Veldig få ganger ser man dette skje på en skala som det ble gjort i No Man's Sky.

At de fortsetter å utvikle og gi spillere gode opplevelser fortjener applaus og støtte.

5 hours ago, Eddie_Peddie said:

Fortsatt samme begrensinger tydeligvis. Fortsatt maks antall som kan bygges på basene osv. Irriterer meg grenseløst i et spill med fantasiliarder av planeter og en håpløs maks grense som er fordelt ut over alle basene.

Jeg forstår nøyaktig hva du mener, og er helt enig.

Det er begrensinger på hvor mye man kan bygge av assets på basene. Det burde de klare å optimalisere og forbedre.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...