Spillredaksjonen Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Stor Warhammer 40,000: Space Marine 2-lekkasje – utvikler ber spillere styre unna Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Fenris Helheim Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli The Emperor will protect us from these heretic Nurgle worshipers. Fra spøk til kanon, gleder meg sykt til spillet så Darktide kan få en pause. 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Det første spillet var greit men ble ikke overbegeistret. Håpet jeg skulle slippe å putte enda ett spill på lista mi. Men dæven, dette ser bra ut 😅 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Syns det første spillet var skikkelig moro. Dette og silksong topper min ønskeliste. Lenke til kommentar
Lush Skrevet 20. juli Del Skrevet 20. juli Lett, mtp hvilke vei GW har tatt med Warhammer. Og hvordan Warhammer 2 ser ut til å være tro mot universet. Skal jeg lett holde meg unna lekkasjen. Det fortjener utviklerne, når de sikter såpass høyt med spillet Et av få spill jeg virkelig ser fram til i år. Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 20. juli Del Skrevet 20. juli Er det ikke ganske godt jobbet å lekke et helt spill? Hvordan skjer det egentlig, hvis det ikke er en illojal ansatt? Personlig er jeg mer bekymret for at utvikleren selv og Games Workshop er i ferd med å ødelegge 40K-universet enn andre spillere og spoilere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå