Gå til innhold

Apex Legends-fans raser etter endringer til spillets battle pass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitat

Gitt at en sesong varer i rundt tre måneder, må de som vil ha med seg absolutt alt dermed ut med 160 dollar i året. Det tilsvarer drøyt 1700 kroner.

Det er rart om de ‘slipper unna’ med en slik innretning, særlig i et spill som det virker som i stor grad retter seg mot barn og svært unge. 

Når jeg tenker meg om er det egentlig rart det ikke har vært mer ‘furore’ rundt hvordan en del selskaper innretter ‘business-modellen’ sin. Som artikkelen påpeker er det mange spillere som reagerer, men kanskje er dette et felt der også spillpressen i større grad bør kjenne sin besøkelsestid? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
herzeleid skrev (15 minutter siden):

Det er rart om de ‘slipper unna’ med en slik innretning, særlig i et spill som det virker som i stor grad retter seg mot barn og svært unge. 

Har spilt det smått siden lansering. Møter svært lite barn. Har inntrykk av at det er en godt voksen gruppe som spiller det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Sjørøver skrev:
herzeleid skrev (15 minutter siden):

Har spilt det smått siden lansering. Møter svært lite barn. Har inntrykk av at det er en godt voksen gruppe som spiller det. 

Her i området virker det som om Apex Legebds er populært blant barn over 12 år. I det minste ut ifra hva jeg hører fra nevøene mine. De snakker om at Fortnite er for barnslig, og at Apex Legends er mer "voksent"(de får ikke lov til å spille Call of Duty, som de egentlig vil). Apex er visst populært i skoleklassene dems :) Men Fortnite er vel fremdeles "Kongen" blant unger flest
Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (3 timer siden):

MuffinMatt skrev (40 minutter siden):

Her i området virker det som om Apex Legebds er populært blant barn over 12 år. I det minste ut ifra hva jeg hører fra nevøene mine. De snakker om at Fortnite er for barnslig, og at Apex Legends er mer "voksent"(de får ikke lov til å spille Call of Duty, som de egentlig vil). Apex er visst populært i skoleklassene dems :) Men Fortnite er vel fremdeles "Kongen" blant unger flest

Skal sies at jeg her utellukkende uttaler meg om kundebasen basert av fordommer og svakt funderte inntrykk så jeg er åpen for at jeg bommer fullstendig :) 

Lenke til kommentar
herzeleid skrev:
Sjørøver skrev (3 timer siden):

MuffinMatt skrev (40 minutter siden):

Skal sies at jeg her utellukkende uttaler meg om kundebasen basert av fordommer og svakt funderte inntrykk så jeg er åpen for at jeg bommer fullstendig :) 

Nå er vel klassene til nevøene mine bare rundt 60-70 unger til sammen. Og da blir ikke datapunktet mitt så stort heller 😅
Lenke til kommentar
CrabHabit skrev:
Er ikke det her et gratis spill, og her klager folk på h lt valgfrie kjøp som de enkelt og greit kan la være å kjøpe?
Det er nok mer måten det gjøres på og det faktum at de deler det opp i to, jeg vil også tippe de er ganske aggressive i måten det dukker opp på, skal jeg gjette så er det det aller første du ser når du starter spillet og blir bombardert med det. Ta for eksempel CoD battlepass, det mases og mases om at det er der til enhver tid, det popper opp etter alle matcher, det er nesten så du velger å kjøpe det bare for å slippe maset om å kjøpe det.
Lenke til kommentar
rabler skrev:

Jeg synes ikke det er veldig dyrt, men jeg skjønner veldig godt at man er forbanna over at de fjerner muligheten for å bruke Apex-coins folk tjener i spillet.

Ja den delen var virkelig kjip av dem. Lavmål, men penger snakker... Eller skriker og brøler.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...