Malmern Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Telefonen mister forbindelsen til simkortet etter ett tilfeldig tidsrom og jeg må restarte telefonen for at det skal fungere igjen, noen ganger så fungerer det i flere timer, andre ganger i noen minutter. Telefonen sliter også med å koble til enkelte WiFier. Er det telefonen det er noe galt med, eller kan simkortet også påvirke WiFi? Har for øvrig bestilt nytt simkort. Lenke til kommentar
toralfb Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Produsert og modell telefon og alder? Noen oppdateringer til telefonen? Generelt, er det noen oppdateringer? Å resette telefonen til fabrikkinstilling kan noen ganger hjelpe på flere typer feil. Er det en fysisk feil hjelper det naturligvis ikke. 1 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Hvilken operatør? Dette skjedde for meg tidligere i sommer. ICE. Bestilte nytt, og etter det så fungerer alt igjen. 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 16. juli Forfatter Del Skrevet 16. juli toralfb skrev (2 timer siden): Produsert og modell telefon og alder? Noen oppdateringer til telefonen? Generelt, er det noen oppdateringer? Å resette telefonen til fabrikkinstilling kan noen ganger hjelpe på flere typer feil. Er det en fysisk feil hjelper det naturligvis ikke. Sony Xperia 5 II, husker ikke nøyaktig alder. Alt er oppdatert. torbjornhb skrev (2 timer siden): Hvilken operatør? Dette skjedde for meg tidligere i sommer. ICE. Bestilte nytt, og etter det så fungerer alt igjen. Det er ICE, ja. Regner med å få nytt simkort i morgen. 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Malmern skrev (1 time siden): Sony Xperia 5 II, husker ikke nøyaktig alder. Alt er oppdatert. Det er ICE, ja. Regner med å få nytt simkort i morgen. Håper det løser seg slik det gjorde for meg 🙂 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli En mulighet er tykkelsen på sim-kortet, av og til er de for tynne til å leses av 100% av tiden. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. juli Forfatter Del Skrevet 24. juli mandela skrev (1 time siden): En mulighet er tykkelsen på sim-kortet, av og til er de for tynne til å leses av 100% av tiden. Simkortet har fungert smertefritt i 1,5 år, merkelig at det plutselig skulle bli for tynt? Fikk nytt simkort i posten her om dagen, men av en eller annen merkelig grunn så fikset det gamle simkortet seg selv dagen før jeg fikk det nye. 🙄 Lenke til kommentar
NysgjerrigNytt Skrevet 25. juli Del Skrevet 25. juli Malmern skrev (På 24.7.2024 den 12:29 PM): Simkortet har fungert smertefritt i 1,5 år, merkelig at det plutselig skulle bli for tynt? Fikk nytt simkort i posten her om dagen, men av en eller annen merkelig grunn så fikset det gamle simkortet seg selv dagen før jeg fikk det nye. 🙄 Ja, det synes jeg også er merkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå