Femtekolonne Skrevet 15. juli Del Skrevet 15. juli Noen andre som har begynt å bekymre seg litt for dette? Det prates om 40kr literen. Det vil svi heftig for oss, men i Frankrike, England, Tyskland, Polen etc må da dette være helt katastrofe. Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 15. juli Forfatter Del Skrevet 15. juli 43 minutes ago, Habla Møberg said: Hva er det for noe? Ett eu direktiv det prates veldig lite om, men som allerede er virksomt. Men det vil svi allerede fra 2027. Det endelige målet med det er totalt stopp i bruken av fossilt drivstoff i 2035 1 Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 15. juli Forfatter Del Skrevet 15. juli Svenskene håper på en økning på 4kr pr litern i 2027 mens de mer negative preker om en literpris på 40kr. Men det spiller vel ingen rolle for oss rikfolket i nord. Lenke til kommentar
Smule8o Skrevet 15. juli Del Skrevet 15. juli Gode tider i møte for AfD, Le Pen, Sverigedemokratene osv. i vente om dette faktisk gjennomføres uten at man har fungerende alternativer klar (noen man pdd ikke har) Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 15. juli Forfatter Del Skrevet 15. juli 3 hours ago, Smule8o said: Gode tider i møte for AfD, Le Pen, Sverigedemokratene osv. i vente om dette faktisk gjennomføres uten at man har fungerende alternativer klar (noen man pdd ikke har) Personlig vil jeg nok overleve 40kr literen og har vel ikke noe valg hvis jeg nå velger å kjøpe ny bensinbil. Den vil være verdiløs som bruktbil uansett med sånne priser på drivstoff. Men i land uten samme kjøpekraft og/eller tilgang på strøm så vil dette være en katastrofe. Jeg så de ville ha kun elbiler i London innen 2025, men etter en tur dit i sommer så kan jeg med 100% sikkerhet si at det blir umulig. Det er sikkert noen millioner der som enten ikke har noen lademulighet eller økonomi til å kjøpe en elektrisk bil i golfklassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå