TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. juli Del Skrevet 15. juli (endret) Jeg får ikke vekk denne lengre. (Se bildet.) Det kommer opp hver gang jeg skrur av og på bærbare-pc'en min. Jeg tørr ikke og trykke på noen av de knappene heller. Trenger hjelp. 😔😔 Endret 15. juli av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. juli Forfatter Del Skrevet 15. juli Det hjalp og skru av maskinen og vente i noen minutter. Når jeg skrudde pc'en av igjen, da kom det ikke opp. Men, jeg skjønner fremdeles ikke hva det der skylles av. 🤔🤔 Er det noen som vet hva det kommer av? Lenke til kommentar
clevergecko Skrevet 15. juli Del Skrevet 15. juli "Vinduet" er del av Windows' avslutningsprosess. Den gir melding når systemet forsøker å lukke app eller fullføre noe i bakgrunngrunnet før det slår seg av; kan være programvare oppdatering, noe som lagres eller noe annet. Det er del av Windows og er helt vanlig. 1 1 Lenke til kommentar
El burro Skrevet 15. juli Del Skrevet 15. juli Dette er typisk hvis f.eks. oppgavebehandlingen kjører når maskinen skrus av, det er ikke farlig å trykke på avslutt likevel. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 15. juli Del Skrevet 15. juli 4 hours ago, El burro said: Dette er typisk hvis f.eks. oppgavebehandlingen kjører når maskinen skrus av, det er ikke farlig å trykke på avslutt likevel. Noen ganger hjelper det ikke å trykke "Avslutt likevel", den blir bare hengende og vente. Men jeg har erfart at man da kan velge "Avbryt", og DA avslutter den. (Jeg vet ikke hvorfor dette skjer, men jeg har ikke tenkt å kaste bort tid på å gruble over det. Life's too short.) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. juli Forfatter Del Skrevet 15. juli clevergecko skrev (7 timer siden): "Vinduet" er del av Windows' avslutningsprosess. Den gir melding når systemet forsøker å lukke app eller fullføre noe i bakgrunngrunnet før det slår seg av; kan være programvare oppdatering, noe som lagres eller noe annet. Det er del av Windows og er helt vanlig. clevergecko skrev (7 timer siden): "Vinduet" er del av Windows' avslutningsprosess. Den gir melding når systemet forsøker å lukke app eller fullføre noe i bakgrunngrunnet før det slår seg av; kan være programvare oppdatering, noe som lagres eller noe annet. Det er del av Windows og er helt vanlig. Oki ☺️👍 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå