Gå til innhold

💻 Rar vindu dukker opp på bærbare-pc'en min. [Help]

Anbefalte innlegg

• TheDarkSycamore - SCM endret tittelen til 💻 Rar vindu dukker opp på bærbare-pc'en min. [Help]
Videoannonse
Annonse

"Vinduet" er del av Windows' avslutningsprosess. Den gir melding når systemet forsøker å lukke app eller fullføre noe i bakgrunngrunnet før det slår seg av; kan være programvare oppdatering, noe som lagres eller noe annet. 

Det er del av Windows og er helt vanlig.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
4 hours ago, El burro said:

Dette er typisk hvis f.eks. oppgavebehandlingen kjører når maskinen skrus av, det er ikke farlig å trykke på avslutt likevel.

Noen ganger hjelper det ikke å trykke "Avslutt likevel", den blir bare hengende og vente. Men jeg har erfart at man da kan velge "Avbryt", og DA avslutter den. (Jeg vet ikke hvorfor dette skjer, men jeg har ikke tenkt å kaste bort tid på å gruble over det. Life's too short.)

Lenke til kommentar
clevergecko skrev (7 timer siden):

"Vinduet" er del av Windows' avslutningsprosess. Den gir melding når systemet forsøker å lukke app eller fullføre noe i bakgrunngrunnet før det slår seg av; kan være programvare oppdatering, noe som lagres eller noe annet. 

clevergecko skrev (7 timer siden):

Oki ☺️👍

• Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...