stamkunde Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli Hva er det på norsk? Jeg måtte innom svensk verksted, da det ble varmt på venstre bak felg. Jeg fikk se den slitte delen. Så glad den ble byttet på en lørdag. Han byttet bremse ok og belegg. Kan noen hjelpe å forstå måten bremseklosser, slider og alt det andre er knyttet til hverandre. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli Bromsok på svensk Bremsecaliper er bromsok på svensk. Kanskje er disse trege på bilen din, eller satt seg fast. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 14. juli Forfatter Del Skrevet 14. juli kremt skrev (11 minutter siden): Bromsok på svensk Bremsecaliper er bromsok på svensk. Kanskje er disse trege på bilen din, eller satt seg fast. Det kan være kombinasjon. Men jeg byttet bremseklosser bak for en måned siden. Er disse tilknyttet til hverandre på arbeid som er gjort sist? Burde dem sett det? Og burde dem satt gris? Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 14. juli Forfatter Del Skrevet 14. juli kremt skrev (13 minutter siden): Bromsok på svensk Bremsecaliper er bromsok på svensk. Kanskje er disse trege på bilen din, eller satt seg fast. Jeg hørte pipelyd litt, men klarte ikke cashe at det var det som var problem. For det lyd rett etter byttet på bremseklosser bak. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 14. juli Forfatter Del Skrevet 14. juli Svensken hadde en brukt del som han benyttet og garanterte det ville fungere i minst 3 måneder. Han jobbet i en time. Ville ha 1500 kr på arbeid, og 1500 kr for brukte delen. Men har kjørt etterpå og det er bra nå, ingen varmegang i felg nå. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 14. juli Forfatter Del Skrevet 14. juli Og jeg har elektrisk håndbrekk. Det var et spørsmål mekaniker spurte, så det er vesentlig når man bytter bremsecaliber? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli stamkunde skrev (24 minutter siden): Og jeg har elektrisk håndbrekk. Det var et spørsmål mekaniker spurte, så det er vesentlig når man bytter bremsecaliber? om man bytter bak, så er det mer styr fordi man må ha verktøy for å sette bilen i servicemodus, som trekker håndbrekket helt inn. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 26. august Forfatter Del Skrevet 26. august bremseskive, bremsecaliber og bremseklosser. Når ser man at det sliter i hverandre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå