Gå til innhold

x570 unify og skjermkort


Anbefalte innlegg

Her om dagen tok skjermkortet kvelden.

Lurer egentlig bare på om nvidia 4000 of amd 7000 vil fungere med hovedkortet.

Spør fordi hovedkortet sin kompabilitets liste stopper på nvidia 3000 og amd 6000 men ut ifra det jeg kan finne av info så ser det ut som det skulle funke.

 

Slutter de bare å oppdatere kompabilitet på eldre hovedkort eller kan jeg få problemer med nyere skjermkort i mitt x570?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker

 

PSU er en RM850x og kabinettet er e-atx formfaktor. Plass burde gå greit men psu kan være i grenseland da jeg kikka på 4070 ti super + 5700x3d(kortet som røyk var 2070 super og sitter med 3600).

 

Anyway, da vet jeg ihvertfall at hovedkortet takler nytt skjermkort. Så får jeg sjekke ut om jeg skulle trenge ny psu hvis jeg ender opp med det over.

 

Takk igjen:thumbup:

Lenke til kommentar

Husk det er 5 år reklamasjon på skjermkort, og 2070 Super ble sluppet i starten av juli 2019, så hvis du har kjøpt det litt senere så har du fortsatt reklamasjon ved kjøp her i Norge.

Nvidia anbefaler 700W PSU til en 4070 Ti Super, hvor de nevner at den trekker 285W. Så 850W bør holde hvis du ikke driver med mye overklokking

Lenke til kommentar

Null overklokking her i gården. Vurderte det en gang eller 2 men aldrig blitt noe av.

 

Ser at komplett sendte kortet 27.06.2020, så da blir det en liten reklamasjon der. Glemte det helt så takk for påminnelsen:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...