Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har flere timer i betaen nå og synes det er veldig bra. 

Håper det blir mer gøy å levle opp for det jeg har låst opp så langt har vært gørr kjedelig greier. Men jeg er veldig skeptisk til levedyktig spillet kommer til å bli når der finnes gratis alternativer der ute…

Lenke til kommentar
34 minutes ago, LarZen said:

Jeg har flere timer i betaen nå og synes det er veldig bra. 

Håper det blir mer gøy å levle opp for det jeg har låst opp så langt har vært gørr kjedelig greier. Men jeg er veldig skeptisk til levedyktig spillet kommer til å bli når der finnes gratis alternativer der ute…


Tallene er ikke bra, heller. 1124 peak users. Tror alle som ender opp med å spille dette spillet vil kjenne hverandre på førstenavnsbasis, og det kan jo forsåvidt være kjekt, men... levedyktig blir det ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev:
34 minutes ago, LarZen said:

Jeg har flere timer i betaen nå og synes det er veldig bra. 

Håper det blir mer gøy å levle opp for det jeg har låst opp så langt har vært gørr kjedelig greier. Men jeg er veldig skeptisk til levedyktig spillet kommer til å bli når der finnes gratis alternativer der ute…


Tallene er ikke bra, heller. 1124 peak users. Tror alle som ender opp med å spille dette spillet vil kjenne hverandre på førstenavnsbasis, og det kan jo forsåvidt være kjekt, men... levedyktig blir det ikke.

Du snakker fortsatt om pre-order tallene på Steam, som får en åpen beta senere.
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (29 minutter siden):


I skrivende øyeblikk 42 personer som spiller Concord.

Er nok ganske sikkert Dead On Arrival.

Etter at betaen er over?...

Altså du prøver ikke engang...

Endret av Iki
  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
5 hours ago, Ravusy said:

Majoriteten av spillere vil ikke ha woke spill laget for et fåtall svake mennesker hvor merkelapper og gruppetenkning er det eneste viktige i livet. DEI kan brenne i h*lvete.

Majorieten av spillere setter pris på DEi og driter en lang dag i woke-kritikken din.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Man finner det ikke en gang på topplisten i ps storen, men konsollspillet Black Myth Wukong er der og til og med Sea og Thieves er fortsatt der. Microsoft er visst i ferd med å bli en større utgiver enn Sony på Playstation.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
5 hours ago, Arad said:

Folket har talt. 8års utviklingstid og 200-300m usd i kostnader...

Lurer på hvor lang tid det tar før det blir F2P.
 

Det var vågalt å gå for en annen modell for en cross-platform heroshooter når de beste konkurrentene er f2p. Det var en strategi som ikke ser ut til å fungere. Så får vi se hva som skjer om de velger å gå f2p. Etter hva jeg hører er det et bra spill, men konkurransen i akkurat dette segmentet er beinhard.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Det veldig få spill utgivere/utviklere ser ut til å skjønne er at. Mennesker har bare 24 i døgnet hvor for de fleste bare en brøkdel av den tiden kan brukes på fritid.

Det gjør at de fleste bare har tid til et tidkrevende spill. Og det er vanligvis første mann til mølla til å lage et kompetent spill i den sjangeren som vinner.

De ser heller ikke ut til å skjønne at noen sjangere er døgnfluer. De er enormt store en ganske kort tid før se faller drastisk i popularitet, du vil fremdeles ha spill i sjangeren som gjør det greit. Men etter 1-3 har populariteten falt. Dette ser man med battle royal, looter shooter, hero shooter osv. Før ville alle ha og spille disse sjangeren men nå er de mye mindre, fremdeles faste som spiller spillene men i mye lavere antall. 

Så skal du hoppe på fadden, kan du ikke bruke 3-10 år på å lage spillet for da er farsotten over og folk har valgt det spillet de liker i den sjangeren som nå har hatt flere år på å perfeksjonere sjangeren.

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Martelè skrev (10 minutter siden):

Tydeligvis ikke. Concord er nå en fiasko og utviklerene svarer folk aggressivt på Twitter

De fleste bryr seg ikke om anti "woke"-hysteriet, DEI og hva kulturkrigerne sier.

De fleste bryr seg derimot om gode og underholdende spill som er verdt investeringen i tid og penger, og der treffer ikke Concord spesielt godt - helt uavhengig av hva som fråder ut av munnvikene til de sinte gutta på Youtube som forteller folk hva de skal arge seg over.

  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...